|
|
|
|
|
|
|
|
外国語学習法の非言語的認知機能への影響 : 日本語を母語とするドイツ語初習者を対象とした実験的検討
Changes in the non-verbal cognitive abilities induced by foreign language learning : a pilot study involving Japanese-speaking novice learners of German
矢田部, 清美
, 皆川, 泰代
慶應義塾外国語教育研究.
13,
(
2016
,p. 135
-
151
|
|
|
|
慶應義塾の中国語教育における高大連携(1) : 全塾懇談会の理念と既習者の扱い
University-high school collaboration in Chinese language education of Keio Gijuku (part I) : a concept of the Keio Chinese language lecturers'/teachers' conference and a description of the assessment of students with knowledge of Chinese language
須山, 哲治
, 山下, 一夫
, 吉川, 龍生
慶應義塾外国語教育研究.
13,
(
2016
,p. 153
-
161
|
|
|
|
|
ドイツの就学前教育における言語支援策
Language support programs in German preschool education
牛山, さおり
慶應義塾外国語教育研究.
13,
(
2016
,p. 175
-
184
|
|
|
|
|
|
執筆者紹介
慶應義塾外国語教育研究.
13,
(
2016
,p. 191
-
191
|
|
|
|
奥付
慶應義塾外国語教育研究.
13,
(
2016
|
|
|
|