|
|
|
訳読・音読へと続く「素読」の歴史的変遷
The historical transition of "sodoku" and the corresponding effects on English language education in Japan
平賀, 優子
慶應義塾外国語教育研究.
11,
(
2014
,p. 25
-
46
|
|
|
|
協働学習によるドイツ語実験授業 : 発音と語彙を中心に
A study of cooperative learning in a German experimental program
小笠原, 藤子
, 中川, 純子
慶應義塾外国語教育研究.
11,
(
2014
,p. 47
-
70
|
|
|
|
翻訳ワークショップにおける協同学習の試み
Incorporating collaborative learning in a translation workshop
霜崎, 實
慶應義塾外国語教育研究.
11,
(
2014
,p. 71
-
96
|
|
|
|
スペイン語既習クラスにおける高大連携についての調査報告
Exploring possible cooperation in foreign language education between Keio's secondary schools and college : a survey in Spanish classes for undergraduates who already studied Spanish prior to university
丸田, 千花子
慶應義塾外国語教育研究.
11,
(
2014
,p. 97
-
115
|
|
|
|
中国四川省涼山における彝族の複言語教育
About language education of ethnic Yi in Liangshan autonomous prefecture of China
吉川, 龍生
, 山下, 一夫
慶應義塾外国語教育研究.
11,
(
2014
,p. 117
-
135
|
|
|
|
|
|
|
|
執筆者紹介
慶應義塾外国語教育研究.
11,
(
2014
,p. 195
-
195
|
|
|
|
奥付
慶應義塾外国語教育研究.
11,
(
2014
|
|
|
|