ホーム »» アイテム一覧 アイテム一覧 / Public / (KMD)メディアデザイン研究科 / Master's thesis / Academic Year 2020 並び順 : ID タイトル 最終更新日 作成日 ▲ ▼ 表示件数: 20 50 100 1 - 20 of 69 Items PREV 1 2 3 4 NEXT 写真撮影における「センス」とは : SNS時代の写真の在り方に関する考察 What is the "sense" of photography considering the photography in the period of SNS 北原, 基行 , 石戸, 奈々子 An ethnographic study of inter-group social contact in Hong Kong anti-ELAB movement : from double monologue to dialogue 刘, 小健 , Kunze, Kai これからのデジタル環境下におけるクリエイティブの伝承についての考察 : コンテンツ製作のノウハウ習得と模倣現象との関係について Consideration of creative handing down in the future digital environment : about the creative possibilities and those social implementation in imitation 韓, 錚 , 石戸, 奈々子 ローカルアイドルを活用した地域の認知度と魅力度の向上を目指すプロジェクトの実践と提案 : 福井県を事例として Practice and proposal of a project to improve local cognition and attractiveness using local idols : a case study of Fukui prefecture 齋藤, 遥香 , 石戸, 奈々子 ARコンテンツにおいてアート的体験を実現するための、コンテンツ体験フローデザイン Design of the content experience flow to realize an artistic experience with AR content 中野, 滉大 , 稲蔭, 正彦 発達障害の二次障害予防に向けた当事者コミュニティとの共創による漫画コンテンツ制作の実践 Practical research toward preventing the secondary disordors through co-creation of manga with the community of people with developmental disability 長廻, くるみ , 南澤, 孝太 Sleepy watch : towards predicting daytime sleepiness based on body temperature 包, 婕 , 加藤, 朗 アンビエント媒体を用いた日常空間における情動の恒常性補助手法のデザイン Design for assisting method of emotional homeostasis with ambient medium in everyday space 山本, 大介 , 南澤, 孝太 iTonation : an application to help learners practice English using their own voice 李, 相旻 , 大川, 恵子 Cybergait : redesigning human gait pattern by intervening human sensorimotor system with electrical stimulation 郝, 爽 , 南澤, 孝太 Building trust in financially supporting crowdfunding initiatives in the Philippines Gadon, Kamille Rose , 岸, 博幸 Spatial animacy : interactive spatial user interface by mechanically actuated, kinetic origami surface Krekoukiotis, Charalampos , 南澤, 孝太 Kinix : an immersive and adaptive exergame set up to motivate physical activity Guarín Angel, Felipe Antonio , 岸, 博幸 Q-Be : tangible augmented reality media to facilitate parents-children career-related conversation Gunawan, Elvaretta Angelina , 大川, 恵子 A study on jadeite defect recognition and segmentation based on convolutional neural network Hu, Yingjun , 岸, 博幸 Dynamic subtitle as accessibility design for everyone 高, 聪 , Waldman, Matthew Ibtila after experience : creating an interactive and immersive platform to support repeat visitation 洪, 虹 , 稲蔭, 正彦 Conceptual educational frameworks for improving programming learning efficiency 葛, 佳慧 , 岸, 博幸 Designing future exergames : sportification and bio connection 周, 琦伟 , 稲蔭, 正彦 Ibtila : interstellar adventure design of immersive experience to enhance personal engagement Zeng, Boshen , 稲蔭, 正彦 PREV 1 2 3 4 NEXT