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三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 )
icon_article 目次


三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 )
icon_article 目次(英文)


三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 )
icon_article マス・カスタマイズ製品の購買意図 : 製品間差異の実証分析
Buying intention toward mass-customized products : an analysis of the difference among product categories

小野, 晃典
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 1 - 18
icon_article 「サービスの失敗」とその後の消費者意思決定プロセス : 衡平理論に基づいたサービス・リカバリーの役割に関する分析
An experimental investigation of customer evaluation process after service failure and recovery : an equity theory perspective

高橋, 郁夫
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 19 - 33
icon_article 負の多項分布モデルによるブランド購買行動の理解
Understanding brand purchase behavior using negative multinomial model

里村, 卓也
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 35 - 48
icon_article 通信市場の競争分析 : 携帯端末機の価格補助戦略を中心に
Competitive analysis of mobile telecommunication market : why handset subsidy was banned in Korean mobile market?

鄭, 潤澈
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 49 - 66
icon_article 共進化マーケティング2.0 : コミュニティ, 社会ネットワークと創造性のダイナミックな分析に向けて
Co-evolutionary marketing 2.0 : toward dynamic analysis of community, social network, and creativity

濱岡, 豊
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 67 - 90
icon_article マーケティング研究における歴史的個別性への関心
Interest to the historical particularity in marketing

堀越, 比呂志
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 91 - 108
icon_article 「テイラーシステム」の構築とその意義(1) : 3業績の考察を踏まえて
The formation mation of Taylor System and its significance (1) : considering the three works of Taylor

前田, 淳
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 109 - 115
icon_article 銀行業における消費者サービス・エンカウンターの進化 : 構造方程式アプローチ
The evolution of consumer banking service encounters : a structural equations approach

Gehrt, Kenneth C. , 小野, 晃典
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 117 - 130
icon_article 取得原価主義会計論の理論構築の在り方をめぐって(2)
Theory construction of historical cost accounting (2)

笠井, 昭次
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 131 - 155
icon_article ドイツ・アジア銀行の発展と営業活動
The development of Deutsch-Asiatsche Bank 1889-1913

赤川, 元章
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 157 - 180
icon_article SonyとAppleの戦略行動をめぐる心理会計分析 : なぜiPodが勝ち, Walkmanは負けたのか
Mental accounting analysis of strategies of Sony and Apple : why does iPod win, and Walkman lose?

足立, 純一郎
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 181 - 198
icon_article 再販売価格維持行為の「古典的仮説」再考(I) : 「古典的再販理論」の適用可能性と限界
An analysis of theories of resale price maintenance in 1950s-1960s (I)

岩本, 明憲
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 199 - 221
icon_article 戦後日本の企業家と生産性運動 : 牛尾治朗氏(ウシオ電機(株)会長)のオーラル・ヒストリー(下)
Entrepreneurs and productivity movement in postwar Japan : an oral history interview with Mr. Jiro Ushio (chairman and CEO of Ushio Inc.)

島西, 智輝 , 森, 直子 , 戸田, 裕美子 , 梅崎, 修
三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 ) ,p. 223 - 236
icon_article 『三田商学研究』への掲載にかんする規約(抄) ; 奥付


三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 )
icon_article 裏表紙


三田商学研究. 50, 2 ( 2007 . 6 )

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