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表紙
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
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目次
三田商学研究.
50,
2
(
2007
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6
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目次(英文)
三田商学研究.
50,
2
(
2007
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6
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マス・カスタマイズ製品の購買意図 : 製品間差異の実証分析
Buying intention toward mass-customized products : an analysis of the difference among product categories
小野, 晃典
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 1
-
18
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負の多項分布モデルによるブランド購買行動の理解
Understanding brand purchase behavior using negative multinomial model
里村, 卓也
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 35
-
48
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通信市場の競争分析 : 携帯端末機の価格補助戦略を中心に
Competitive analysis of mobile telecommunication market : why handset subsidy was banned in Korean mobile market?
鄭, 潤澈
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 49
-
66
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マーケティング研究における歴史的個別性への関心
Interest to the historical particularity in marketing
堀越, 比呂志
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 91
-
108
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「テイラーシステム」の構築とその意義(1) : 3業績の考察を踏まえて
The formation mation of Taylor System and its significance (1) : considering the three works of Taylor
前田, 淳
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 109
-
115
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銀行業における消費者サービス・エンカウンターの進化 : 構造方程式アプローチ
The evolution of consumer banking service encounters : a structural equations approach
Gehrt, Kenneth C.
, 小野, 晃典
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 117
-
130
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ドイツ・アジア銀行の発展と営業活動
The development of Deutsch-Asiatsche Bank 1889-1913
赤川, 元章
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 157
-
180
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戦後日本の企業家と生産性運動 : 牛尾治朗氏(ウシオ電機(株)会長)のオーラル・ヒストリー(下)
Entrepreneurs and productivity movement in postwar Japan : an oral history interview with Mr. Jiro Ushio (chairman and CEO of Ushio Inc.)
島西, 智輝
, 森, 直子
, 戸田, 裕美子
, 梅崎, 修
三田商学研究.
50,
2
(
2007
.
6
) ,p. 223
-
236
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裏表紙
三田商学研究.
50,
2
(
2007
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6
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