|
表紙
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) |
|
|
|
序(鈴木保良先生退任記念号)
Preface(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
鈴木, 諒一
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. I
-
|
|
|
|
鈴木保良先生 : その人と業績(鈴木保良先生退任記念号)
Dr. Yasura Suzuki : His Profile and Contributions towards Marketing Science(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
片岡, 一郎
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. III
-
VII
|
|
|
|
目次
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) |
|
|
|
労働力の地域分散計画について(鈴木保良先生退任記念号)
About the Regional Planning of Labour Force in Japan(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
鈴木, 諒一
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. 1
-
11
|
|
|
|
|
|
|
小売業の革新の再吟味 その四 : 続フランチャイズ・システムについて(鈴木保良先生退任記念号)
Reconsideration on the Retailing Innovation : Life cycles and Communications in Franchising(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
浅井, 慶三郎
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. 60
-
79
|
|
|
|
企業環境とマーケティング適応プロセス(鈴木保良先生退任記念号)
Marketing Science and the Analytical Framework(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
清水, 猛
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. 80
-
94
|
|
|
|
国内市場論の生成 : マーケティングの展開に関する一考察(3)(鈴木保良先生退任記念号)
The Emergence of "Home Market" : A Study on the Development of Marketing(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
堀田, 一善
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. 95
-
115
|
|
|
|
小売競争行動の生態学的,行動的モデル(鈴木保良先生退任記念号)
An Ecological and Behavioral Model for Retail competitive Behavior(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
小西, 滋人
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. 116
-
134
|
|
|
|
製品差別化状況のもとでの動態的価格政策の一試論(鈴木保良先生退任記念号)
A Preliminary Essay on the Dynamic Pricing Policy under the Condition of Product Differentiation(A Special Issue to the Memory of Professor Yasura Suzuki)
肥田, 日出生
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) ,p. 135
-
151
|
|
|
|
|
|
|
商学会委員
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) |
|
|
|
奥付
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) |
|
|
|
裏表紙
三田商学研究.
15,
3
(
1972
.
8
) |
|
|
|