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icon_article 表紙


三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 )
icon_article 樫原正勝教授 [肖像]


三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 )
icon_article 樫原正勝教授退任記念号発刊にあたって

清家, 篤
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 )
icon_article 目次


三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 )
icon_article 英文目次


三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 )
icon_article マーケティング経済学研究をめざして : 最終講義
The last lecture "Quest for marketing economics"

樫原, 正勝
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 1 - 23
icon_article 生物の進化, 制度, 並びに科学的知識の進化 : 批判的合理主義の観点からの進化概念の再構成
On the evolution of organisms, institutions and scientific knowledge : a view from the critical rationalism

渡部, 直樹
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 25 - 41
icon_article 超越論的実在論の批判的検討 : R.バスカーの所説を中心に
Critical consideration of the transcendental realism of R. Bhaskar

榊原, 研互
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 43 - 57
icon_article 行動新制度派経済学の可能性
Toward behavioral new institutional economics

菊澤, 研宗
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 59 - 79
icon_article 国際化時代の我が国のマーケティング研究 : その現状と課題
The status quo and some problems of Japanese marketing studies in the globalization era

高橋, 郁夫
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 81 - 91
icon_article ラグジュアリー・ブランド購買モデル : 規範的因子としての社会階層
A model of consumer buying behavior of luxury brands

斎藤, 通貴
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 93 - 106
icon_article 流通チャネルにおける協調的関係の生成
The evolution of cooperative relationships in marketing channels

久保, 知一 , 小野, 晃典
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 107 - 120
icon_article 消費者の理論的選択モデルに関する考察
Theoretical models of consumer choice

里村, 卓也
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 121 - 133
icon_article 差別化製品の継続販売における価格差別モデル
Analysis of price discrimination in successive sales of differentiated goods

鄭, 潤澈
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 135 - 155
icon_article ファッション・マーケティング研究に関する一試論
A study on fashion-marketing

塚田, 朋子
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 157 - 169
icon_article マーケティングにおける自生的秩序の探求に向けて
Toward understanding the spontaneous ordering in the marketing process

大塚, 英揮
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 171 - 189
icon_article マス・カスタマイゼーションの分析枠組について
A discussion about approaches to mass customization

傅, 行驄
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 191 - 208
icon_article ブランド管理論への一考察 : マークススペンサー社のPB戦略を中心に
A consideration on the theory of branding : a case study of private brand strategy of Marks and Spencer

戸田, 裕美子
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 209 - 224
icon_article Hirschの解釈学の方法論的意義
Methodological significance of interpretive theory of Hirsh

松尾, 洋治
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 225 - 243
icon_article 再販売価格維持行為の「古典的仮説」再考(II) : 「二重マージン仮説」と「小売店舗仮説」
An analysis of theories of resale price maintenance in 1950s-1960s (II)

岩本, 明憲
三田商学研究. 51, 4 ( 2008 . 10 ) ,p. 245 - 266
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