|
表紙
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) |
|
|
|
目次
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) |
|
|
|
日本の経営者のリーダーシップ
Leadership of Japanese CEOs
清水, 龍瑩
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) ,p. 1
-
21
|
|
|
|
SEC連結基準適用会社における資金情報の有用性(その2)
Usefulness of Cash Flow Information in Japanese Firms which Provide the SEC Standard Consolidated Statements (2)
高橋, 正子
, 黒川, 行治
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) ,p. 22
-
48
|
|
|
|
中小企業の戦略的提携
Strategic Alliances by Japanese Small Firms
高橋, 美樹
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) ,p. 49
-
60
|
|
|
|
|
非営利組織の"企業評価" : 農業協同組合の経営力調査より
Corporate Appraisal for Nonprofit Organization : A Study on Management Ability of Japanese Agricultural Cooperative Association (JA)
岡本, 大輔
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) ,p. 79
-
95
|
|
|
|
|
田口卯吉の貿易理論と関税政策
Taguchi Ukichi; Tariff Reform Problem and Foreign Trade Theory in Meiji Japan
牛島, 利明
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) ,p. 110
-
130
|
|
|
|
小売システムの消費への影響
The Effect of Retail System on Consumption
近藤, 浩之
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) ,p. 131
-
150
|
|
|
|
セグメントの概念規定についての諸見解と今後の方向
The Views and Direction of Definition of Segment
内野, 一樹
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) ,p. 151
-
163
|
|
|
|
|
|
商学会委員
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) |
|
|
|
奥付
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) |
|
|
|
裏表紙
三田商学研究.
35,
5
(
1992
.
12
) |
|
|
|