|
|
新資料咄本『軽口こらへ袋』解題・翻刻
A hitherto unedited printed text of Karukuchi koraebukuro : a transcript with introduction of an Edo period hanashibon
檜谷, 昭彦
, 石川, 俊一郎
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 1
-
30
|
|
|
|
後藤基綱・基政父子(一) : その家譜と略伝について
Goto Mototsuna and Goto Motomasa (I) : Their lives and lineage
中川, 博夫
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 31
-
63
|
|
|
|
光源氏像形成における「院」 : その居宅はなぜ「院」と呼ばれるか
The significance of "In" in the delineation of prince Genji's character : Why is his residence referred to as an "In"?
阪井, 芳貴
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 64
-
80
|
|
|
|
『聊斎志異』の「癡」について
Fools in Liao-zhai Zhi-yi
八木, 章好
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 81
-
98
|
|
|
|
ディドロの『ラ・カルリエール夫人』を読む
Lire Madome de La Carlière, de Diderot
鷲見, 洋一
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 147
-
125
|
|
|
|
|
シェリング『芸術哲学』における神話論について
Über Schellings Mythologiebegriff in ,,Philosophie der Kunst"
高橋, 秀誠
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 104
-
90
|
|
|
|
ポッツオーリの貝 : ゲーテの海
Pholaden von Pozzuoli : Goethes Meer
柴田, 陽弘
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 89
-
72
|
|
|
|
シルヴィア・プラスの詩にみる女性像
Women as represented in the poetry of Sylvia Plath
渡部, 桃子
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) ,p. 71
-
51
|
|
|
|
|
|
|
執筆者紹介
藝文研究.
48,
(
1986
.
3
) |
|
|
|
|
|