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AA00260481-19660000-03919848  
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タイトル
タイトル Retailing revolution in Japan : a comparative study  
カナ  
ローマ字  
別タイトル
名前  
カナ  
ローマ字  
著者
名前 清水, 猛  
カナ シミズ, タケシ  
ローマ字 Shimizu, Takeshi  
所属 Society of Business and Commerce, Keio University  
所属(翻訳)  
役割  
外部リンク  
 
出版地
 
出版者
名前  
カナ  
ローマ字  
日付
出版年(from:yyyy) 1966  
出版年(to:yyyy)  
作成日(yyyy-mm-dd)  
更新日(yyyy-mm-dd)  
記録日(yyyy-mm-dd)  
形態
 
上位タイトル
名前 Keio business review  
翻訳  
5  
 
1966  
 
開始ページ 53  
終了ページ 66  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
 
JaLCDOI
NII論文ID
 
医中誌ID
 
その他ID
 
博士論文情報
学位授与番号  
学位授与年月日  
学位名  
学位授与機関  
抄録
The storm of distribution-revolution has been overshadowing the retail business in Japan for the past few years as in many countries abroad. Even such an extreme argument has come about to be expressed that in the near future the Japan's retail business would be wholly predominated by the American-born retail form of big-sized and self-service system, that is, supermarket, discount-house, SSDDS and others. True in America such big-sized self-service form of retailing is now making up an overwhelming share in the retail business and appears to be further expanding. However, whether this fact is applicable to our country as it is, or whether it can serve as a blueprint for our future retail business- these problems permit no immediate answer, leaving much room for reflection on the peculiar features of our country. So in this paper we want to consider future courses of our retail business in connection with surrounding peculiar conditions in Japan.
 
目次

 
キーワード
 
NDC
 
注記

 
言語
英語  
資源タイプ
text  
ジャンル
Journal Article  
著者版フラグ
 
本文URI
 
アクセス条件

 
最終更新日
Dec 05, 2021 03:55:01  
作成日
May 02, 2007 17:05:49  
所有者
mediacenter
 
更新履歴
 
インデックス
/ Public / 商学部 / Keio business review / 5 (1966)
 
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