アイテムタイプ |
Article |
ID |
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プレビュー |
画像 |
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キャプション |
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本文 |
KAKEN_25380571seika.pdf
Type |
:application/pdf |
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:87.4 KB
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Last updated |
:Jan 6, 2017 |
Downloads |
: 163 |
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本文公開日 |
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タイトル |
タイトル |
カスタマイゼーション・サービスのジレンマに関する多変量解析
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カナ |
カスタマイゼーション・サービス ノ ジレンマ ニ カンスル タヘンリョウ カイセキ
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ローマ字 |
Kasutamaizeshon sabisu no jirenma ni kansuru tahenryo kaiseki
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別タイトル |
名前 |
An analysis on the dilemma of customization services
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カナ |
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ローマ字 |
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著者 |
名前 |
小野, 晃典
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カナ |
オノ, アキノリ
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ローマ字 |
Ono, Akinori
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所属 |
慶應義塾大学・商学部・教授
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所属(翻訳) |
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役割 |
Research team head
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外部リンク |
科研費研究者番号 : 20296742
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版 |
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出版地 |
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出版者 |
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日付 |
出版年(from:yyyy) |
2016
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出版年(to:yyyy) |
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作成日(yyyy-mm-dd) |
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更新日(yyyy-mm-dd) |
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記録日(yyyy-mm-dd) |
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形態 |
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上位タイトル |
名前 |
科学研究費補助金研究成果報告書
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翻訳 |
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巻 |
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号 |
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年 |
2015
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月 |
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開始ページ |
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終了ページ |
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII論文ID |
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医中誌ID |
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その他ID |
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博士論文情報 |
学位授与番号 |
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学位授与年月日 |
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学位名 |
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学位授与機関 |
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抄録 |
消費者は, カスタマイズ製品の購買経験の過小が異なれば, カスタマイゼーション・サービスが提供するカスタマイゼーションの幅に対するニーズについても異なる。それにもかかわらず, カスタマイゼーションを推進してきた企業は, その点を考慮に入れず, 画一的なカスタマイゼーション・サービスを提供する傾向にある。本研究は, この現状を「カスタマイゼーションのジレンマ」と呼称し, その現状把握と, 考えられうる打開策の立案を実施した。
Customers with different experience levels of product customization are different from each other also in their needs to the level of customization service. However, most firms have provided their customers with a single customization service rather than various customized customization services. This research project called it "the dilemma of customization services" and conduced some studies regarding what the dilemma.
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目次 |
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キーワード |
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NDC |
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注記 |
研究種目 : 基盤研究(C)(一般)
研究期間 : 2013~2015
課題番号 : 25380571
研究分野 : マーケティング
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言語 |
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資源タイプ |
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ジャンル |
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著者版フラグ |
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関連DOI |
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アクセス条件 |
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関連アイテム |
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