慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN00100104-19960600-0137  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN00100104-19960600-0137.pdf
Type :application/pdf Download
Size :770.6 KB
Last updated :Mar 30, 2012
Downloads : 1264

Total downloads since Mar 30, 2012 : 1264
 
Release Date
 
Title
Title 一九九五年度修士論文要旨 ; 一九九五年卒業論文題目  
Kana センキュウヒャクキュウジュウゴネンド シュウシ ロンブン ヨウシ ; センキュウヒャクキュウジュウゴネン ソツギョウ ロンブン ダイモク  
Romanization Senkyuhyakukyujugonendo shushi ronbun yoshi ; senkyuhyakukyujugonen sotsugyo ronbun daimoku  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name  
Kana  
Romanization  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 三田史学会  
Kana ミタ シガクカイ  
Romanization Mita shigakukai  
Date
Issued (from:yyyy) 1996  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 史学  
Name (Translated) The historical science  
Volume 65  
Issue 4  
Year 1996  
Month 6  
Start page 137(461)  
End page 150(474)  
ISSN
03869334  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
一九九五年度修士論文要旨
 日本史学専攻
  鑑真に関する一考察 : その日本への影響を中心として / 李迎久
  中世後期の疾病と社会 / 水谷惟紗久
  十七世紀の農業発展と村落社会 : 瀬戸内地方を中心として / 磯田道史
 東洋史学専攻
  春秋後半の晋における「県」管領者併呑と「三軍体制」の残骸について / 丸山雄
 西洋史学専攻
  第2帝政末期における中央党の動向 : マティアス・エルツベルガーと和平決議 / 森川裕美
 民族学考古学専攻
  東北地方頁岩産地帯における石器石材の利用 : 山形県お仲間林遺跡を例にして / 渡辺丈彦
  富士講の発展と衰退 / 原奈緒
  ポリネシアの先住民伝承 : 土地と物語の風土論的考察 / 三浦直彦
一九九五年卒業論文題目
 
Keyword
 
NDC
 
Note
彙報
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
 
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Mar 30, 2012 09:00:00  
Creation date
Mar 30, 2012 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Faculty of Letters / The historical science / 65 (1996) / 65(4) 199606
 
Related to