慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AA1121824X-20050300-0005  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AA1121824X-20050300-0005.pdf
Type :application/pdf Download
Size :83.0 KB
Last updated :Sep 28, 2016
Downloads : 1561

Total downloads since Sep 28, 2016 : 1561
 
Release Date
 
Title
Title 戦後日本のテレビ・オーディエンス調査における「能動性」と「多様性」の変遷 : 1980年代中期以降のオーディエンス像の構成を中心に  
Kana センゴ ニホン ノ テレビ・オーディエンス チョウサ ニ オケル 「ノウドウセイ」 ト 「タヨウセイ」 ノ ヘンセン : 1980ネンダイ チュウキ イコウ ノ オーディエンスゾウ ノ コウセイ オ チュウシン ニ  
Romanization Sengo Nihon no terebi odiensu chosa ni okeru "nodosei" to "tayosei" no hensen : 1980nendai chuki iko no odiensuzo no kosei o chushin ni  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 山腰, 修三  
Kana ヤマコシ, シュウゾウ  
Romanization Yamakoshi, Shuzo  
Affiliation 慶応義塾大学大学院法学研究科博士課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク メディア コミュニケーション ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku media komyunikeshon kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 2005  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name メディア・コミュニケーション : 慶応義塾大学メディア・コミュニケーション研究所紀要  
Name (Translated) Keio media communications research  
Volume  
Issue 55  
Year 2005  
Month 3  
Start page 5  
End page 17  
ISSN
13441094  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1 問題の所在
2 日本におけるテレビ・オーディエンス調査の展開
3 新しいオーディエンス像の形成
4 批判的検討
5 結びにかえて
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Sep 28, 2016 09:58:55  
Creation date
Sep 28, 2016 09:58:55  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Institute for Journalism, Media & Communication Studies / Keio media and communications research / 55 (2005)
 
Related to