アイテムタイプ |
Article |
ID |
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プレビュー |
画像 |
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キャプション |
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本文 |
0402-1902-0330.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
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Size |
:810.0 KB
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Last updated |
:Sep 11, 2023 |
Downloads |
: 1484 |
Total downloads since Sep 11, 2023 : 1484
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本文公開日 |
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タイトル |
タイトル |
Japanese digital games in Germany : a case study of gameplay across cultural borders
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カナ |
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ローマ字 |
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別タイトル |
名前 |
ドイツにおける日本のデジタルゲーム受容 : 異文化間に発生するゲームプレイの分析と考察
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カナ |
ドイツ ニ オケル ニホン ノ デジタル ゲーム ジュヨウ : イブンカカン ニ ハッセイスル ゲームプレイ ノ ブンセキ ト コウサツ
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ローマ字 |
Doitsu ni okeru Nihon no dejitaru gēmu juyō : ibunkakan ni hasseisuru gēmupurei no bunseki to kōsatsu
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著者 |
名前 |
Brückner, Stefan
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カナ |
ブリュックナー, ステファン
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ローマ字 |
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所属 |
慶應義塾大学大学院政策・メディア研究科後期博士課程
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所属(翻訳) |
Doctoral program, Graduate School of Media and Governance, Keio University
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役割 |
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外部リンク |
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名前 |
倉林, 修一
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カナ |
クラバヤシ, シュウイチ
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ローマ字 |
Kurabayashi, Shūichi
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所属 |
株式会社Cygames技術顧問; Cygames Research所長
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所属(翻訳) |
Technical advisor/director of Cygames Research, Cygames Inc.
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役割 |
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外部リンク |
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名前 |
藁谷, 郁美
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カナ |
ワラガイ, イクミ
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ローマ字 |
Waragai, Ikumi
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所属 |
慶應義塾大学総合政策学部教授
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所属(翻訳) |
Professor, Faculty of Policy Management, Keio University
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役割 |
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外部リンク |
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版 |
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出版地 |
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出版者 |
名前 |
慶應義塾大学湘南藤沢学会
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カナ |
ケイオウ ギジュク ダイガク ショウナン フジサワ ガッカイ
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ローマ字 |
Keiō gijuku daigaku Shōnan Fujisawa gakkai
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日付 |
出版年(from:yyyy) |
2020
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出版年(to:yyyy) |
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作成日(yyyy-mm-dd) |
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更新日(yyyy-mm-dd) |
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記録日(yyyy-mm-dd) |
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形態 |
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上位タイトル |
名前 |
Keio SFC journal
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翻訳 |
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巻 |
19
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号 |
2
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年 |
2019
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月 |
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開始ページ |
330
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終了ページ |
350
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII論文ID |
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医中誌ID |
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その他ID |
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博士論文情報 |
学位授与番号 |
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学位授与年月日 |
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学位名 |
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学位授与機関 |
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抄録 |
Despite the increasing globalization of the digital games market, differences in the way games are selected, experienced and evaluated exist across cultural borders, appearing most salient between East Asian and Western countries. This paper reports the results of a case study, aimed at examining how localized Japanese games are received by German players. Using think-aloud protocol, we gathered and analyzed more than 25 hours of commented gameplay footage, by two German participants across four games. We identify and discuss game elements, that affected the participants' player experience.
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目次 |
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キーワード |
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NDC |
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注記 |
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言語 |
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資源タイプ |
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ジャンル |
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著者版フラグ |
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関連DOI |
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アクセス条件 |
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最終更新日 |
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作成日 |
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所有者 |
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更新履歴 |
Jul 26, 2021 | | インデックス を変更 |
Jul 26, 2021 | | 著者 役割,著者 外部リンク,著者 名前,著者 カナ,版 版,出版地 場所,出版者 名前,出版者 カナ,NDC を変更 |
Sep 11, 2023 | | JaLCDOI を変更 |
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インデックス |
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関連アイテム |
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