慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
KO90001001-20144204-0003  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
KO90001001-20144204-0003.pdf
Type :application/pdf Download
Size :9.4 MB
Last updated :Dec 5, 2016
Downloads : 3386

Total downloads since Dec 5, 2016 : 3386
 
Release Date
 
Title
Title 実装主義プロセスの標準仕様収斂効果 : W3Cにおけるマルチステークホルダー協働形態確立によるイノベーション創出事例分析(本文)  
Kana ジッソウ シュギ プロセス ノ ヒョウジュン シヨウ シュウレン コウカ : W3C ニ オケル マルチステークホルダー キョウドウ ケイタイ カクリツ ニ ヨル イノベーション ソウシュツ ジレイ ブンセキ (ホンブン)  
Romanization Jisso shugi purosesu no hyojun shiyo shuren koka : W3C ni okeru maruchisutekuhoruda kyodo keitai kakuritsu ni yoru inobeshon soshutsu jirei bunseki (honbun)  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 深見, 嘉明  
Kana フカミ, ヨシアキ  
Romanization Fukami, Yoshiaki  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
藤沢  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院政策・メディア研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン セイサク・メディア ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin seisaku media kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 2014  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
[1], 226 p.  
Source Title
Name  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number 甲第4204号  
Date of granted 2015-02-27  
Degree name 博士(政策・メディア)  
Degree grantor 慶應義塾大学  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Thesis or Dissertation  
Text version
ETD  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Dec 05, 2016 10:47:54  
Creation date
Jun 24, 2015 15:17:53  
Registerd by
mediacenter
 
History
Dec 5, 2016    ID, タイトル, プレビュー, タイトル タイトル, タイトル カナ, タイトル ローマ字, 著者版フラグ, 本文, 形態 を変更
 
Index
/ Public / Doctoral dissertation / Graduate School of Media and Governance / 2014年度
 
Related to