慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

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AN00234698-19930625-04084283  
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AN00234698-19930625-04084283.pdf
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Last updated :Apr 26, 2007
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Release Date
 
Title
Title 3財消費モデルにおける価格効果について  
Kana  
Romanization  
Other Title
Title Sign Discrimination of the Cross Price Effects in Terms of the Slutsky Equation : Three Commodity Model  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 辻村, 江太郎  
Kana ツジムラ, コウタロウ  
Romanization Tsujimura, Kotaro  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 續, 幸子  
Kana ツヅキ, サキコ  
Romanization Tsuzuki, Sakiko  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
 
Publisher
Name  
Kana  
Romanization  
Date
Issued (from:yyyy) 1993  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 三田商学研究  
Name (Translated) Mita business review  
Volume 36  
Issue 2  
Year 1993  
Month 6  
Start page 129  
End page 134  
ISSN
0544571X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract
本稿は『KEOレビューNo.7(1987年7月)』いらいの辻村・續の共同研究のビルディング・ブロックの一つとして最近まとまった部分をメモした文字通りの研究メモ(備忘録)である。3財モデルのスルツキー式において,交叉価格効果の正負が,選好パラメタの符号条件とどのように関わっているかについて検討した結果であるが,この研究の他のビルディング・ブロックが未完成なので,全体としていかなる文脈の中で解釈されるのかについては,それらがそろった時点まで待たねばならない。
 
Table of contents

 
Keyword
素型相対限界効用(PFORMU)  

一次同次のPFORMU  

スルツキー式  

交叉価格効果  

交叉代替効果  

交叉所得効果  

価格表示のスルツキー式  

数量表示のスルツキー式  
NDC
 
Note

 
Language
 
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
May 02, 2024 20:54:19  
Creation date
Apr 26, 2007 11:28:10  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Faculty of Business and Commerce / Mita business review / 36 (1993) / 36(2) 199306
 
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