|
|
<論文>ブランド力とその源泉
<Articels>Brand Strengths and Their Various Sources
小野, 晃典
三田商学研究.
45,
1
(
2002
.
4
) ,p. 13
-
|
|
|
|
<論文>日本橋1・2・3丁目東之部街並み商業史考
<Articels>Historical Study of Commerce on East Area of Nihonbashi 1 to 3 chome in Tokyo
白石, 孝
三田商学研究.
45,
1
(
2002
.
4
) ,p. 41
-
|
|
|
|
<論文>正当性の構築と期待の形成 : 産直型住宅運動の形成と持続化プロセスについての一考察
<Articels>Legitimacy Building and Expectation Formation : A Study on the Formation and Sustainment Process of the Movement for Domestic Wood Houses
涌田, 幸宏
三田商学研究.
45,
1
(
2002
.
4
) ,p. 63
-
|
|
|