慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item

Listing item

/ Public / Doctoral dissertation / Graduate School of Media Design / 2024年度   
Order by No.Item per page:

1 - 20 of 21 Items

PREV  1   2   NEXT
icon_article Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (審査報告)
Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築

キム, ジウン
icon_article Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (要旨)
Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築

キム, ジウン
icon_article Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (本文)
Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築

キム, ジウン
icon_article Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (審査報告)
貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創

ヤーン, ユエホゥイ
icon_article Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (要旨)
貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創

ヤーン, ユエホゥイ
icon_article Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (本文)
貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創

ヤーン, ユエホゥイ
icon_article Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (審査報告)
オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築

伊敏, 阿丽努尔
icon_article Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (要旨)
オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築

伊敏, 阿丽努尔
icon_article Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (本文)
オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築

伊敏, 阿丽努尔
icon_article 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (審査報告)
A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration

ハギ原, 隆義
icon_article 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (要旨)
A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration

ハギ原, 隆義
icon_article 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (本文)
A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration

ハギ原, 隆義
icon_article Recreating emotional experiences in VR (審査報告)
VR空間における情動体験の再現

孟, 夏如
icon_article Recreating emotional experiences in VR (要旨)
VR空間における情動体験の再現

孟, 夏如
icon_article Recreating emotional experiences in VR (本文)
VR空間における情動体験の再現
孟, 夏如
icon_article Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (審査報告)
Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践

池田, 梨花
icon_article Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (要旨)
Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践

池田, 梨花
icon_article Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (本文)
Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践

池田, 梨花
icon_article Contextualising embodied disability simulation through the design and practice of Dementia Eyes (審査報告)
Dementia Eyesを通じた包摂的な身体性シミュレーションのデザインと実践

沈, 襲明
icon_article Contextualising embodied disability simulation through the design and practice of Dementia Eyes (要旨)
Dementia Eyesを通じた包摂的な身体性シミュレーションのデザインと実践

沈, 襲明
PREV  1   2   NEXT