慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

ホーム  »»  アイテム一覧

アイテム一覧

/ Public / 博士論文 / (KMD)メディアデザイン研究科 / 2024年度   
並び順 : 表示件数:

1 - 20 of 21 Items

PREV  1   2   NEXT
icon_article Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (審査報告)
Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築

キム, ジウン
icon_article Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (要旨)
Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築

キム, ジウン
icon_article Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (本文)
Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築

キム, ジウン
icon_article Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (審査報告)
貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創

ヤーン, ユエホゥイ
icon_article Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (要旨)
貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創

ヤーン, ユエホゥイ
icon_article Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (本文)
貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創

ヤーン, ユエホゥイ
icon_article Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (審査報告)
オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築

伊敏, 阿丽努尔
icon_article Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (要旨)
オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築

伊敏, 阿丽努尔
icon_article Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (本文)
オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築

伊敏, 阿丽努尔
icon_article 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (審査報告)
A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration

ハギ原, 隆義
icon_article 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (要旨)
A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration

ハギ原, 隆義
icon_article 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (本文)
A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration

ハギ原, 隆義
icon_article Recreating emotional experiences in VR (審査報告)
VR空間における情動体験の再現

孟, 夏如
icon_article Recreating emotional experiences in VR (要旨)
VR空間における情動体験の再現

孟, 夏如
icon_article Recreating emotional experiences in VR (本文)
VR空間における情動体験の再現
孟, 夏如
icon_article Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (審査報告)
Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践

池田, 梨花
icon_article Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (要旨)
Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践

池田, 梨花
icon_article Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (本文)
Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践

池田, 梨花
icon_article Contextualising embodied disability simulation through the design and practice of Dementia Eyes (審査報告)
Dementia Eyesを通じた包摂的な身体性シミュレーションのデザインと実践

沈, 襲明
icon_article Contextualising embodied disability simulation through the design and practice of Dementia Eyes (要旨)
Dementia Eyesを通じた包摂的な身体性シミュレーションのデザインと実践

沈, 襲明
PREV  1   2   NEXT

ランキング

最も多く閲覧されたアイテム
1位 都市で酔う/都市... (759) 1st
2位 新自由主義に抗す... (683)
3位 731部隊と細菌戦 ... (563)
4位 石垣島の「エコツ... (424)
5位 Die Ghettogeschi... (424)

最も多くダウンロードされたアイテム
1位 セマンティックマ... (1292) 1st
2位 イスマーイール・... (971)
3位 731部隊と細菌戦 ... (766)
4位 家族主義と個人主... (757)
5位 アセトアニリドの... (756)

LINK

慶應義塾ホームページへ
慶應義塾大学メディアセンターデジタルコレクション
慶應義塾大学メディアセンター本部
慶應義塾研究者情報データベース