ホーム »» アイテム一覧 アイテム一覧 / Public / 博士論文 / (KMD)メディアデザイン研究科 / 2024年度 並び順 : ID タイトル 最終更新日 作成日 ▲ ▼ 表示件数: 20 50 100 1 - 20 of 21 Items PREV 1 2 NEXT Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (審査報告) Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築 キム, ジウン Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (要旨) Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築 キム, ジウン Be.side : maintaining continuing bonds in bereavement through the multi-modal design (本文) Be.side : マルチモーダルデザインを介した故人との絆の維持と再構築 キム, ジウン Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (審査報告) 貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創 ヤーン, ユエホゥイ Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (要旨) 貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創 ヤーン, ユエホゥイ Participant as contributor : music co-creation through active participant engagement (本文) 貢献者としての参加者 : 参加者の積極的なエンゲージメントによる音楽の共創 ヤーン, ユエホゥイ Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (審査報告) オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築 伊敏, 阿丽努尔 Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (要旨) オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築 伊敏, 阿丽努尔 Creating an inclusive university museum experience for international students through object-based learning (本文) オブジェクトベースドラーニングによる留学生のためのインクルーシブな大学ミュージアム体験の構築 伊敏, 阿丽努尔 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (審査報告) A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration ハギ原, 隆義 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (要旨) A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration ハギ原, 隆義 身体融合による運動技能学習を拡張する技能外在化アバターの研究 (本文) A study on skill externalizing avatar to extend motor learning through body integration ハギ原, 隆義 Recreating emotional experiences in VR (審査報告) VR空間における情動体験の再現 孟, 夏如 Recreating emotional experiences in VR (要旨) VR空間における情動体験の再現 孟, 夏如 Recreating emotional experiences in VR (本文) VR空間における情動体験の再現 孟, 夏如 Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (審査報告) Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践 池田, 梨花 Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (要旨) Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践 池田, 梨花 Inxignia : how to co-design a network where learners are mobile with a sense of community : practices in higher education in Southeast Asia and Japan (本文) Inxignia : 学習者がコミュニティ意識を持ちながら移動するネットワークの共同設計 : 東南アジアと日本の高等教育における実践 池田, 梨花 Contextualising embodied disability simulation through the design and practice of Dementia Eyes (審査報告) Dementia Eyesを通じた包摂的な身体性シミュレーションのデザインと実践 沈, 襲明 Contextualising embodied disability simulation through the design and practice of Dementia Eyes (要旨) Dementia Eyesを通じた包摂的な身体性シミュレーションのデザインと実践 沈, 襲明 PREV 1 2 NEXT