|
表紙 ; 目次
慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究.
96
(
2023
|
|
|
|
グリム兄弟における二重のフォルク概念 : ヘルダーからの継承として
The ambiguous Volk concept in the Brothers Grimm : as an inheritance from Herder
大保, 瑶輔
慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究.
96
(
2023
,p. [1]
-
15
|
|
|
|
シラーにおけるヴァレンシュタイン像の文学化 : 歴史哲学の破綻と「詩的真実」による人間形成構想
Schiller’s concept of literary fictionalization regarding Wallenstein’s figure : from philosophy of history to pursuit of Bildung through "poetic truth"
鈴木, 優
慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究.
96
(
2023
,p. [17]
-
33
|
|
|
|
|
|
美的評価の普遍性を探る : 絵画とダンスの印象評定実験から
Exploring the universality of aesthetic evaluation : experiments in the impression evaluation of painting and street dance
三好, 香次
慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学 : 人間と社会の探究.
96
(
2023
,p. [69]
-
87
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|