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表紙
藝文研究.
90,
(
2006
.
6
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目次
藝文研究.
90,
(
2006
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6
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大師流継承者としての近衛家熈
Konoe Iehiro as a calligrapher of the Daishi school
緑川, 明憲
藝文研究.
90,
(
2006
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6
) ,p. 1
-
17
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彙報
Miscellany
藝文研究.
90,
(
2006
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6
) ,p. 18(251)
-
57(212)
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人造美女は可能か?
How to create artificial beauty
荻野, 安奈
, 巽, 孝之
, 新島, 進
, 宝野, アリカ
, 立仙, 順朗
藝文研究.
90,
(
2006
.
6
) ,p. 58(211)
-
96(173)
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改革開放後の新語における比喩的用法 : 日中同形語"新干綫"(新幹線)小考
On the figurative senses of new words after the Open-door policy : a study on "Shinkansen" of the homograph between Japanese and Chinese
赤平, 恵里
藝文研究.
90,
(
2006
.
6
) ,p. 120(149)
-
141(128)
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日中戦争期延安における女性言説 : 雑誌『中国婦女』を中心に
The discouerses on women in Yanan during the China-Japan war (1937-1945)
藤井, 敦子
藝文研究.
90,
(
2006
.
6
) ,p. 142(127)
-
161(108)
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18世紀におけるアカデミー・フランセーズの言語政策と国家神話の創出
La politique linguistique de l'Académie française et la fondation des mythes nationauX au 18ème siècle
玉田, 敦子
藝文研究.
90,
(
2006
.
6
) ,p. 185(84)
-
200(69)
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ヘルマン・レンツの『誰もいなくなった部屋』における記憶の世界
Über die erinnerte Welt im Werk "Verlassene Zimmer" von Hermann Lenz
山田, 史子
藝文研究.
90,
(
2006
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6
) ,p. 201(68)
-
217(52)
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執筆者紹介
藝文研究.
90,
(
2006
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6
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裏表紙
藝文研究.
90,
(
2006
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6
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