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表紙

三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
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目次

三田商学研究.
24,
3
(
1981
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8
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景気回復期における消費と貯蓄の動向について
The Consumer's Behavior about Consumption and Saving during the Business Recovery

鈴木, 諒一
三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
) ,p. 18
-
29
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最高経営者の意思決定の基本プロセス
The Fundamental Process of the Top-Managements Decision Making

清水, 龍瑩
三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
) ,p. 30
-
54
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広告と社会指標の再吟味
Reconsideration of Advertising and Social Indicators

清水, 猛
三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
) ,p. 55
-
66
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非営利組織体におけるCFV分析
CFV Analysis in Nonprofit Organizations

志村, 正
三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
) ,p. 67
-
85
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家計のサービス経済化とサービス需要分析
An Analysis of Household Demand for Service

古郡, 鞆子
三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
) ,p. 86
-
107
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非集計的交通需要モデルの確率論的展開について
Stochastic Approach of Disaggregate Travel Demand Models

佐藤, 治正
三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
) ,p. 108
-
117
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商学会委員

三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
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奥付

三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
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裏表紙

三田商学研究.
24,
3
(
1981
.
8
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