慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AA1121824X-20040300-0111  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AA1121824X-20040300-0111.pdf
Type :application/pdf Download
Size :108.5 KB
Last updated :Sep 28, 2016
Downloads : 1087

Total downloads since Sep 28, 2016 : 1087
 
Release Date
 
Title
Title ハイテク・マーケティングモデルの実証的研究 : iモードを題材として  
Kana ハイテク・マーケティング モデル ノ ジッショウテキ ケンキュウ : iモード オ ダイザイ トシテ  
Romanization Haiteku maketingu moderu no jisshoteki kenkyu : imodo o daizai toshite  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 滝田, 辰夫  
Kana タキタ, タツオ  
Romanization Takita, Tatsuo  
Affiliation (株)情報通信総合研究所チーフリサーチャー  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク メディア コミュニケーション ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku media komyunikeshon kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 2004  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name メディア・コミュニケーション : 慶応義塾大学メディア・コミュニケーション研究所紀要  
Name (Translated) Keio media communications research  
Volume  
Issue 54  
Year 2004  
Month 3  
Start page 111  
End page 125  
ISSN
13441094  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1 はじめに
2 普及に関する先行研究
3 キャズム理論とは
4 実証1 : ホールプロダクト比較
5 実証2 : 口コミ
6 実証3 : マーケットリーダーシップ
7 本研究からの知見
8 本研究の限界と今後の課題
9 終わりに
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Sep 28, 2016 09:58:13  
Creation date
Sep 28, 2016 09:58:13  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Institute for Journalism, Media & Communication Studies / Keio media and communications research / 54 (2004)
 
Related to