アイテムタイプ |
Article |
ID |
|
プレビュー |
画像 |
|
キャプション |
|
|
本文 |
AN00150430-00000123-0229.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:540.7 KB
|
Last updated |
:Jul 2, 2012 |
Downloads |
: 923 |
Total downloads since Jul 2, 2012 : 923
|
|
本文公開日 |
|
タイトル |
タイトル |
教育観に関する認知科学的試論
|
カナ |
キョウイクカン ニ カンスル ニンチ カガクテキ シロン
|
ローマ字 |
Kyoikukan ni kansuru ninchi kagakuteki shiron
|
|
別タイトル |
名前 |
Notes on "ideas of education" from a cognitive-scientific point of view
|
カナ |
|
ローマ字 |
|
|
著者 |
名前 |
小町, 将之
|
カナ |
コマチ, マサユキ
|
ローマ字 |
Komachi, Masayuki
|
所属 |
静岡大学大学教育センタ専任講師
|
所属(翻訳) |
|
役割 |
|
外部リンク |
|
|
版 |
|
出版地 |
|
出版者 |
名前 |
三田哲學會
|
カナ |
ミタ テツガクカイ
|
ローマ字 |
Mita tetsugakukai
|
|
日付 |
出版年(from:yyyy) |
2010
|
出版年(to:yyyy) |
|
作成日(yyyy-mm-dd) |
|
更新日(yyyy-mm-dd) |
|
記録日(yyyy-mm-dd) |
|
|
形態 |
|
上位タイトル |
名前 |
哲學
|
翻訳 |
|
巻 |
|
号 |
123
|
年 |
2010
|
月 |
3
|
開始ページ |
229
|
終了ページ |
249
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII論文ID |
|
医中誌ID |
|
その他ID |
|
博士論文情報 |
学位授与番号 |
|
学位授与年月日 |
|
学位名 |
|
学位授与機関 |
|
|
抄録 |
In investigating anything, we usually have some intuitive idea of the object of inquiry X, which would limit the style and the extent of the investigation itself. Although it does not necessarily come to the surface at any time, the conception of X should be explicitly drawn at some point in time to check if we can finally come to the understanding of the essential nature of X. In particular, in educational studies, due to the complexity of social relations between stakeholders, the debates have often been adversely a
|
|
目次 |
|
キーワード |
|
NDC |
|
注記 |
|
言語 |
|
資源タイプ |
|
ジャンル |
|
著者版フラグ |
|
関連DOI |
|
アクセス条件 |
|
最終更新日 |
|
作成日 |
|
所有者 |
|
更新履歴 |
|
インデックス |
|
関連アイテム |
|