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AN0006957X-00000040-0009  
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Release Date
 
Title
Title 広告効果に及ぼす知覚されたユーモアの影響  
Kana コウコク コウカ ニ オヨボス チカクサレタ ユーモア ノ エイキョウ  
Romanization Kokoku koka ni oyobosu chikakusareta yumoa no eikyo  
Other Title
Title The impact of perceived humor on advertising effects  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 李, 津娥  
Kana イー, ジーナ  
Romanization E, Jina  
Affiliation 慶應義塾大学大学院社会学研究科社会学専攻博士課程  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院社会学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン シャカイガク ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin shakaigaku kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 1994  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶応義塾大学大学院社会学研究科紀要 : 社会学心理学教育学  
Name (Translated) Studies in sociology, psychology and education  
Volume  
Issue 40  
Year 1994  
Month  
Start page 9  
End page 17  
ISSN
0912456X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
研究の目的
1. データの収集研究方法
2. 呈示刺激
3. 質問紙の構成および変数の測定
結果および考察
1. 広告効果に及ぼす知覚されたユーモアの影響
2. 知覚されたユーモアの効果に影響する要因
3. 知覚されたユーモアとインタパーソナル・コミュニーション刺激度との関連
まとめ
 
Keyword
 
NDC
 
Note
論文
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Jul 26, 2019 09:02:11  
Creation date
Sep 24, 2010 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
Jul 26, 2019    著者,目次 を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Human Relations / Studies in sociology, psychology and education : inquiries into humans and societies   / 40 (1994)
 
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