慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AA1121824X-20140300-0025  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AA1121824X-20140300-0025.pdf
Type :application/pdf Download
Size :1015.5 KB
Last updated :Apr 15, 2024
Downloads : 1645

Total downloads since Apr 15, 2024 : 1645
 
Release Date
 
Title
Title ナショナル・アイデンティティ, マスメディア, 社会政策 : 領域横断的分析フレームの探求  
Kana ナショナル・アイデンティティ, マスメディア, シャカイ セイサク : リョウイキ オウダンテキ ブンセキ フレーム ノ タンキュウ  
Romanization Nashonaru aidentiti, masumedia, shakai seisaku : ryoiki odanteki bunseki furemu no tankyu  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 津田, 正太郎  
Kana ツダ, ショウタロウ  
Romanization Tsuda, Shotaro  
Affiliation 法政大学社会学部准教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク メディア コミュニケーション ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku media komyunikeshon kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 2014  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name メディア・コミュニケーション : 慶応義塾大学メディア・コミュニケーション研究所紀要  
Name (Translated) Keio media communications research  
Volume  
Issue 64  
Year 2014  
Month 3  
Start page 25  
End page 40  
ISSN
13441094  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1 ナショナル・アイデンティティとしての社会政策
2 認識的ナショナリズムと理念的ナショナリズム
3 ナショナル・アイデンティティと社会政策に関する分析フレーム
4 政策形成過程におけるマスメディアの役割
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Apr 15, 2024 13:05:40  
Creation date
Sep 28, 2016 10:11:32  
Registerd by
mediacenter
 
History
Apr 15, 2024    Creator,Table of contents 目次 を変更
 
Index
/ Public / Institute for Journalism, Media & Communication Studies / Keio media and communications research / 64 (2014)
 
Related to