慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

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AA1121824X-20030300-0097  
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Release Date
 
Title
Title ワールドカップによる外国・外国人イメージの変化  
Kana ワールド カップ ニ ヨル ガイコク・ガイコクジン イメージ ノ ヘンカ  
Romanization Warudo kappu ni yoru gaikoku gaikokujin imeji no henka  
Other Title
Title Have the images of foreign countries and peoples changed through 2002 FIFA World Cup?  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 上瀬, 由美子  
Kana カミセ, ユミコ  
Romanization Kamise, Yumiko  
Affiliation 江戸川大学社会学部助教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  

Name 萩原, 滋  
Kana ハギワラ, シゲル  
Romanization Hagiwara, Shigeru  
Affiliation 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク メディア コミュニケーション ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku media komyunikeshon kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 2003  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name メディア・コミュニケーション : 慶応義塾大学メディア・コミュニケーション研究所紀要  
Name (Translated) Keio media communications research  
Volume  
Issue 53  
Year 2003  
Month 3  
Start page 97  
End page 114  
ISSN
13441094  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1 問題
2 方法
3 結果
4 考察
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Aug 05, 2019 16:27:34  
Creation date
Sep 28, 2016 09:56:26  
Registerd by
mediacenter
 
History
Aug 5, 2019    著者,本文URI URI を変更
 
Index
/ Public / Institute for Journalism, Media & Communication Studies / Keio media and communications research / 53 (2003)
 
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