アイテムタイプ |
Article |
ID |
|
プレビュー |
画像 |
|
キャプション |
|
|
本文 |
AA00260492-20000002-0051.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:462.6 KB
|
Last updated |
:Dec 26, 2009 |
Downloads |
: 1051 |
Total downloads since Dec 26, 2009 : 1051
|
|
本文公開日 |
|
タイトル |
タイトル |
STRATEGIC ENTRY DETERRENCE THROUGH INFORMATIVE ADVERTISING IN A VERTICALLY DIFFERENTIATED-PRODUCT MARKET
|
カナ |
|
ローマ字 |
|
|
別タイトル |
|
著者 |
名前 |
ISHIGAKI, Hiroaki
|
カナ |
イシガキ, ヒロアキ
|
ローマ字 |
|
所属 |
Department of Management and Economics, Aomori Public College
|
所属(翻訳) |
|
役割 |
|
外部リンク |
|
|
版 |
|
出版地 |
|
出版者 |
名前 |
Keio Economic Society, Keio University
|
カナ |
|
ローマ字 |
|
|
日付 |
出版年(from:yyyy) |
2000
|
出版年(to:yyyy) |
|
作成日(yyyy-mm-dd) |
|
更新日(yyyy-mm-dd) |
|
記録日(yyyy-mm-dd) |
|
|
形態 |
|
上位タイトル |
名前 |
Keio economic studies
|
翻訳 |
|
巻 |
37
|
号 |
2
|
年 |
2000
|
月 |
|
開始ページ |
51
|
終了ページ |
57
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII論文ID |
|
医中誌ID |
|
その他ID |
|
博士論文情報 |
学位授与番号 |
|
学位授与年月日 |
|
学位名 |
|
学位授与機関 |
|
|
抄録 |
Ishigaki (2000) has shown that strategic informative advertising by an incumbent to deter entry is impossible in a duopoly game of sequential advertising followed by simultaneous price setting when the products are homogeneous. This note shows that the seemingly perverse result survives even when the products are vertically differentiated.
|
|
目次 |
|
キーワード |
strategic entry deterrence
|
|
NDC |
|
注記 |
|
言語 |
|
資源タイプ |
|
ジャンル |
|
著者版フラグ |
|
関連DOI |
|
アクセス条件 |
|
最終更新日 |
|
作成日 |
|
所有者 |
|
更新履歴 |
|
インデックス |
|
関連アイテム |
|