慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
KO10004001-20164493-0003  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
KO10004001-20164493-0003.pdf
Type :application/pdf Download
Size :1.9 MB
Last updated :Nov 1, 2016
Downloads : 2978

Total downloads since Nov 1, 2016 : 2978
 
Title
Title 消費者の情報取得・製品評価行動におけるeクチコミの影響(本文)  
Kana ショウヒシャ ノ ジョウホウ シュトク・セイヒン ヒョウカ コウドウ ニ オケル e クチコミ ノ エイキョウ (ホンブン)  
Romanization Shohisha no joho shutoku seihin hyoka kodo ni okeru e kuchikomi no eikyo (honbun)  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 菊盛, 真衣  
Kana キクモリ, マイ  
Romanization Kikumori, Mai  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
Publisher  
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院商学研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン ショウガク ケンキュウカ  
Romanization Keio gijuku daigaku daigakuin shogaku kenkyuka  
Date
Issued (from:yyyy) 2016  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
[1], v, 194 p.  
Source Title
Name  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
 
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number 甲第4493号  
Date of granted 2016-07-19  
Degree name 博士(商学)  
Degree grantor 慶應義塾大学  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Thesis or Dissertation  
Text version
ETD  
Full text URI
 
Access conditions

 
Last modified date
Oct 27, 2016 16:27:26  
Creation date
Oct 27, 2016 16:27:26  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / 博士論文 / 商学研究科 / 2016年度
 
Related to