慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN00135710-00340001-0103  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN00135710-00340001-0103.pdf
Type :application/pdf Download
Size :463.9 KB
Last updated :Jun 11, 2012
Downloads : 6919

Total downloads since Jun 11, 2012 : 6919
 
Release Date
 
Title
Title 現代バスケットボールにおける諸攻撃法の検討第1回Stack offense  
Kana ゲンダイ バスケットボール ニ オケル ショコウゲキホウ ノ ケントウ ダイ1カイ Stack offense  
Romanization Gendai basukettoboru ni okeru shokogekiho no kento dai1kai Stack offense  
Other Title
Title Brief reviews on popular offenses in modern basketball no.1 the stack offense  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 加藤, 大仁  
Kana カトウ, ヒロヒト  
Romanization Kato, Hirohito  
Affiliation 慶應義塾大学体育研究所助手  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学体育研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク タイイク ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku taiiku kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 1994  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 体育研究所紀要  
Name (Translated) Bulletin of the institute of physical education, Keio university  
Volume 34  
Issue 1  
Year 1994  
Month 12  
Start page 103  
End page 117  
ISSN
02866951  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
I. はじめに
II. Stack Offenseの定義及ぴ基本的なalignment
III. Stackからの基本的なムーブ・プレー
IV. 基本的なセットプレー及びContinuity Pattern
V. ポイントガードに対してプレッシャーをかけられた場合の対応
VI. 評価
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Jun 11, 2012 09:00:00  
Creation date
Jun 11, 2012 09:00:00  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Institute of Physical Education / Bulletin of the institute of physical education, Keio university / 34(1) (1994)
 
Related to