慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AA12043414-20180000-0093  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AA12043414-20180000-0093.pdf
Type :application/pdf Download
Size :499.2 KB
Last updated :Mar 14, 2019
Downloads : 435

Total downloads since Mar 14, 2019 : 435
 
Release Date
 
Title
Title 器楽レッスンのドイツ語発話分析のための予備調査 : あるホルン個人レッスンの場合  
Kana キガク レッスン ノ ドイツゴ ハツワ ブンセキ ノ タメ ノ ヨビ チョウサ : アル ホルン コジン レッスン ノ バアイ  
Romanization Kigaku ressun no Doitsugo hatsuwa bunseki no tame no yobi chōsa : aru horun kojin ressun no baai  
Other Title
Title Analysis of German horn player's utterance in performance instruction  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 牛山, さおり  
Kana ウシヤマ, サオリ  
Romanization Ushiyama, Saori  
Affiliation 慶應義塾大学外国語教育研究センター兼任研究員  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学外国語教育研究センター  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ガイコクゴ キョウイク ケンキュウ センター  
Romanization Keiō gijuku daigaku gaikokugo kyōiku kenkyū sentā  
Date
Issued (from:yyyy) 2018  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶應義塾外国語教育研究  
Name (Translated) Journal of foreign language education  
Volume 15  
Issue  
Year 2018  
Month  
Start page 93  
End page 102  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1. はじめに
2. ホルンの個人レッスンに関する調査
3. 今後の課題
 
Keyword
器楽レッスン  

ドイツ語  

発話分析  

音楽教育  

演奏指導  
NDC
 
Note
研究ノート
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Mar 14, 2019 17:25:15  
Creation date
Mar 14, 2019 17:25:15  
Registerd by
mediacenter
 
History
Mar 14, 2019    インデックス を変更
 
Index
/ Public / Keio Research Center for Foreign Language Education / Journal of foreign language education / 15 (2018)
 
Related to