慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
KO40003001-00002018-3409  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
KO40003001-00002018-3409.pdf
Type :application/pdf Download
Size :2.8 MB
Last updated :Sep 3, 2020
Downloads : 293

Total downloads since Sep 3, 2020 : 293
 
Title
Title 従業員クチコミデータによる企業評価要因分析  
Kana ジュウギョウイン クチコミ データ ニ ヨル キギョウ ヒョウカ ヨウイン ブンセキ  
Romanization Jūgyōin kuchikomi dēta ni yoru kigyō hyōka yōin bunseki  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 浦上, 清敬  
Kana ウラカミ, キヨタカ  
Romanization Urakami, Kiyotaka  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Dissertant  
Link  

Name 林, 高樹  
Kana ハヤシ, タカキ  
Romanization Hayashi, Takaki  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role Thesis advisor  
Link  
Edition
Publisher  
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学大学院経営管理研究科  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン ケイエイ カンリ ケンキュウカ  
Romanization Keiō gijuku daigaku daigakuin keiei kanri kenkyūka  
Date
Issued (from:yyyy) 2018  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
[3], 37 p.  
Source Title
Name  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
 
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
MT@3409  

40100730582  
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note
修士学位論文. 2018年度経営学 第3409号
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Thesis or Dissertation  
Text version
 
Full text URI
 
Access conditions

 
Last modified date
Sep 03, 2020 15:17:08  
Creation date
Aug 01, 2019 10:34:24  
Registerd by
mediacenter
 
History
Aug 1, 2019    インデックス を変更
Aug 23, 2019    出版地 場所,出版者 名前,出版者 カナ,出版者 ローマ字,日付 出版年(from:yyyy),日付 出版年(to:yyyy),日付 作成日(yyyy-mm-dd) を変更
Sep 3, 2020    Note を変更
 
Index
/ Public / Graduate School of Business Administration / Masters' thesis / 2018 (M40)
 
Related to