慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN10425830-20180331-0041  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN10425830-20180331-0041.pdf
Type :application/pdf Download
Size :2.5 MB
Last updated :Apr 2, 2018
Downloads : 617

Total downloads since Apr 2, 2018 : 617
 
Release Date
 
Title
Title 地域づくりイベントの現場から : 立山Craft 実行委員会に参加した経験より  
Kana チイキズクリ イベント ノ ゲンバ カラ : タテヤマ Craft ジッコウ イインカイ ニ サンカシタ ケイケン ヨリ  
Romanization Chiikizukuri ibento no genba kara : Tateyama Craft jikko iinkai ni sankashita keiken yori  
Other Title
Title From the experience of participating in Tateyama Craft executive committee  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 長田, 進  
Kana オサダ, ススム  
Romanization Osada, Susumu  
Affiliation 慶應義塾大学経済学部教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学日吉紀要刊行委員会  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ヒヨシ キヨウ カンコウ イインカイ  
Romanization Keio gijuku daigaku Hiyoshi kiyo kanko iinkai  
Date
Issued (from:yyyy) 2017  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶應義塾大学日吉紀要. 社会科学  
Name (Translated) The Hiyoshi review of the social sciences  
Volume  
Issue 28  
Year 2017  
Month  
Start page 41  
End page 47  
ISSN
13425390  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
<イベントの概要>
<参加のきっかけ>
<参加した活動のスケジュール>
<検討された課題>
<委員会における筆者の役割>
<運営から学んだ事 : 大学教員の立場から>
<終わりに>
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Apr 02, 2018 10:30:27  
Creation date
Apr 02, 2018 10:30:27  
Registerd by
mediacenter
 
History
Apr 2, 2018    インデックス を変更
 
Index
/ Public / The Hiyoshi Review / The Hiyoshi review of the social sciences / 28 (2017)
 
Related to