アイテムタイプ |
Article |
ID |
|
プレビュー |
画像 |
|
キャプション |
|
|
本文 |
AN10032394-20171231-0133.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:1.6 MB
|
Last updated |
:Feb 23, 2018 |
Downloads |
: 672 |
Total downloads since Feb 23, 2018 : 672
|
|
本文公開日 |
|
タイトル |
タイトル |
Assessment of EIL/ELF in the classroom
|
カナ |
|
ローマ字 |
|
|
別タイトル |
名前 |
EIL/ELFの教室内評価
|
カナ |
EIL/ELF ノ キョウシツナイ ヒョウカ
|
ローマ字 |
EIL/ELF no kyoshitsunai hyoka
|
|
著者 |
名前 |
中村, 優治
|
カナ |
ナカムラ, ユウジ
|
ローマ字 |
Nakamura, Yuji
|
所属 |
|
所属(翻訳) |
|
役割 |
|
外部リンク |
|
|
版 |
|
出版地 |
|
出版者 |
名前 |
慶應義塾大学日吉紀要刊行委員会
|
カナ |
ケイオウ ギジュク ダイガク ヒヨシ キヨウ カンコウ イインカイ
|
ローマ字 |
Keio gijuku daigaku Hiyoshi kiyo kanko iinkai
|
|
日付 |
出版年(from:yyyy) |
2017
|
出版年(to:yyyy) |
|
作成日(yyyy-mm-dd) |
|
更新日(yyyy-mm-dd) |
|
記録日(yyyy-mm-dd) |
|
|
形態 |
|
上位タイトル |
名前 |
慶應義塾大学日吉紀要. 言語・文化・コミュニケーション
|
翻訳 |
Language, culture and communication
|
巻 |
|
号 |
49
|
年 |
2017
|
月 |
|
開始ページ |
133
|
終了ページ |
143
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII論文ID |
|
医中誌ID |
|
その他ID |
|
博士論文情報 |
学位授与番号 |
|
学位授与年月日 |
|
学位名 |
|
学位授与機関 |
|
|
抄録 |
|
目次 |
1. Introduction
2. Purpose of the paper
3. Three approaches to EIL(ELF)
4. Locally Defined EIL Curriculum
5. Two approaches to EIL/ELF Assessment.
6. Weak Approach
7. Strong Approach
8. Approaches to Class Situation : Assessment in a classroom context
9. A Longitudinal Study of EIL Flipped Class (Nakamura 2013–2016)
10. Results and Discussion (about the 2016 results)
11. Conclusions and Implications
|
|
キーワード |
|
NDC |
|
注記 |
|
言語 |
|
資源タイプ |
|
ジャンル |
Departmental Bulletin Paper
|
|
著者版フラグ |
|
関連DOI |
|
アクセス条件 |
|
最終更新日 |
|
作成日 |
|
所有者 |
|
更新履歴 |
|
インデックス |
|
関連アイテム |
|