慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN10030060-20130930-0001  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN10030060-20130930-0001.pdf
Type :application/pdf Download
Size :1.1 MB
Last updated :Dec 24, 2014
Downloads : 974

Total downloads since Dec 24, 2014 : 974
 
Release Date
 
Title
Title "Not just English badly spelled": dialect and basilect in modern Scottish writing  
Kana  
Romanization  
Other Title
Title 「意識的言語規範逸脱の文芸媒体」 : 現代スコットランド文学にみられる方言と土地言葉  
Kana 「イシキテキ ゲンゴ キハン イツダツ ノ ブンゲイ バイタイ」 : ゲンダイ スコットランド ブンガク ニ ミラレル ホウゲン ト トチ コトバ  
Romanization "Ishikiteki gengo kihan itsudatsu no bungei baitai" : gendai Sukottorando bungaku ni mirareru hogen to tochi kotoba  
Creator
Name Gibson, Robert  
Kana ギブソン, ロバート  
Romanization  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学日吉紀要刊行委員会  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ヒヨシ キヨウ カンコウ イインカイ  
Romanization Keio gijuku daigaku hiyoshi kiyo kanko iinkai  
Date
Issued (from:yyyy) 2013  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶應義塾大学日吉紀要. 英語英米文学  
Name (Translated) The Hiyoshi review of English studies  
Volume  
Issue 63  
Year 2013  
Month 9  
Start page 1  
End page 16  
ISSN
09117180  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
Introduction: A Particular Sense of 'Vernacular'
The Language of the People?
The Language of the Gutter?
Why an Oppositional Vernacular?
Conclusion
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
英語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Dec 24, 2014 13:58:12  
Creation date
Dec 24, 2014 13:58:12  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / The Hiyoshi Review / The Keio University Hiyoshi review of English studies / 63 (2013)
 
Related to