Item Type |
Article |
ID |
AN00234698-20001100-00687990
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Caption |
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Full text |
AN00234698-20001100-00687990.pdf
Type |
:application/pdf |
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Size |
:1.0 MB
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Last updated |
:Apr 26, 2007 |
Downloads |
: 1183 |
Total downloads since Apr 26, 2007 : 1183
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Release Date |
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Title |
Title |
米国マーケティング論生成期の知的背景 : 19世紀末独墺経済学との接点 (故鈴木清之輔教授追悼号)
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Kana |
ベイコク マーケティングロン セイセイキ ノ チテキ ハイケイ 19セイキマツ ドクオウ ケイザイガク トノ セッテン コ スズキ セイノスケ キョウジュ ツイトウゴウ
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Romanization |
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Other Title |
Title |
Intellectual Background of the Formative Period of Marketing Study in the U. S. (Memorial Issue of the Late Professor Seinosuke Suzuki)
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Kana |
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Romanization |
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Creator |
Name |
堀田, 一善
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Kana |
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Romanization |
Hotta, Kazuyoshi
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Affiliation |
慶應義塾大学商学部
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Affiliation (Translated) |
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Role |
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Link |
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Edition |
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Place |
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Publisher |
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Date |
Issued (from:yyyy) |
2000
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Issued (to:yyyy) |
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Created (yyyy-mm-dd) |
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Updated (yyyy-mm-dd) |
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Captured (yyyy-mm-dd) |
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Physical description |
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Source Title |
Name |
三田商学研究
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Name (Translated) |
Mita business review
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Volume |
43
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Issue |
特別号
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Year |
2000
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Month |
11
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Start page |
101
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End page |
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII Article ID |
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Ichushi ID |
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Other ID |
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Doctoral dissertation |
Dissertation Number |
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Date of granted |
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Degree name |
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Degree grantor |
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Abstract |
本稿では,19世紀後半から20世紀初頭にかけて,産業社会の変貌を契機にして展開された米国社会における思想状況の一端を,当時の支配的理論であった古典派理論と新たに多くの人々の知的関心をひきつけた独墺の経済理論の取扱い,特にドイツ歴史学派の思想の取扱いをめぐる論争を中心に概観し,帰納的,歴史記述的研究方法の浸透を背景に展開された産業史的・商業史的研究と個別経済主体に焦点をすえた部門管理的な研究が,前者を背景知識として結びつくことによって,次弟に相対的に独自的な研究領域としてマーケティング研究の分野が確立されて
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Table of contents |
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Keyword |
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NDC |
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Note |
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Language |
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Type of resource |
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Related DOI |
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Access conditions |
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Last modified date |
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Creation date |
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Registerd by |
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