アイテムタイプ |
Article |
ID |
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プレビュー |
画像 |
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キャプション |
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本文 |
AN00234610-20160701-0075.pdf
Type |
:application/pdf |
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Last updated |
:Oct 27, 2021 |
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本文公開日 |
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タイトル |
タイトル |
対日請求権資金と韓国の造船業
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カナ |
タイニチ セイキュウケン シキン ト カンコク ノ ゾウセンギョウ
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ローマ字 |
Tainichi seikyuken shikin to Kankoku no zosengyo
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別タイトル |
名前 |
Claim fund from Japan and the Korean shipbuilding industry
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カナ |
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ローマ字 |
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著者 |
名前 |
裵, 錫満
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カナ |
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ローマ字 |
Bae, Sukman
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所属 |
高麗大学校民族文化研究院
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所属(翻訳) |
Research Institute of Korean Studies (RIKS), Korea University
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役割 |
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外部リンク |
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名前 |
呂, 寅満
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カナ |
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ローマ字 |
Yeo, Inman
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所属 |
江陵原州大学校国際通商学科
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所属(翻訳) |
Department of International Commerce & Area Studies, Gangneung-Wonju National University
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役割 |
Translator
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外部リンク |
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版 |
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出版地 |
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出版者 |
名前 |
慶應義塾経済学会
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カナ |
ケイオウ ギジュク ケイザイ ガッカイ
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ローマ字 |
Keio gijuku keizai gakkai
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日付 |
出版年(from:yyyy) |
2016
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出版年(to:yyyy) |
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作成日(yyyy-mm-dd) |
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更新日(yyyy-mm-dd) |
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記録日(yyyy-mm-dd) |
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形態 |
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上位タイトル |
名前 |
三田学会雑誌
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翻訳 |
Mita journal of economics
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巻 |
109
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号 |
2
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年 |
2016
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月 |
7
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開始ページ |
233(75)
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終了ページ |
242(84)
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII論文ID |
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医中誌ID |
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その他ID |
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博士論文情報 |
学位授与番号 |
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学位授与年月日 |
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学位名 |
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学位授与機関 |
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抄録 |
対日請求権資金は1960年代後半から70年代前半までの韓国造船業に大きな影響を与えた。まず, 沿岸中小型漁船を中心に, この時期に建造された船舶の半分がこの請求権資金によるものであった。大韓造船公社も設備拡充と貨物船建造の成果を挙げた。もっとも, こうした成果はもともと造船業界の期待には遠く及ばなかった。船舶の輸入は依然として続けられ, さらに進められた。
The claim fund from Japan played an important role in the Korean shipbuilding industry from the late-1960s through the early-1970s. First, half of the construction of fishing vessels, mainly small- and medium-sized coastal fishing boats was built by the claim fund. The Korea Shipbuilding Corporation used the claim fund to support projects such as the expansion of facilities and the construction of freighters. Nevertheless, it did not meet the expectations of the shipbuilding industry, which had expected the introduction of the claim fund to yield complete import substitution. The industry continued to import vessels and also recommended it by government policy.
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目次 |
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キーワード |
Korean shipbuilding industry
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The Korea Shipbuilding Corporation
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NDC |
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注記 |
特集 : 韓国経済発展の歴史的条件 : 1960年代日本との比較を中心に
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言語 |
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資源タイプ |
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ジャンル |
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著者版フラグ |
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関連DOI |
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アクセス条件 |
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最終更新日 |
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作成日 |
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所有者 |
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更新履歴 |
Jul 3, 2017 | | フリーキーワード, 抄録, 版, 本文 を変更 |
Oct 27, 2021 | | JaLCDOI を変更 |
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インデックス |
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関連アイテム |
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