Item Type |
Article |
ID |
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Caption |
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Full text |
AN00234610-20111001-0115.pdf
Type |
:application/pdf |
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Last updated |
:Nov 2, 2021 |
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: 850 |
Total downloads since Nov 2, 2021 : 850
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Release Date |
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Title |
Title |
垂直統合型モバイルサービスに対する消費者選好のコンジョイント分析
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Kana |
スイチョク トウゴウガタ モバイル サービス ニ タイスル ショウヒシャ センコウ ノ コンジョイント ブンセキ
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Romanization |
Suichoku togogata mobairu sabisu ni taisuru shohisha senko no konjointo bunseki
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Other Title |
Title |
Conjoint analysis of consumer's preference for vertically integrated mobile business : the case of Japanese mobile phone services
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Kana |
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Romanization |
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Creator |
Name |
山崎, 将太
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Kana |
ヤマザキ, ショウタ
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Romanization |
Yamazaki, Shota
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Affiliation |
(株)情報通信総合研究所マーケティング・ソリューション研究グループ副主任研究員
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Affiliation (Translated) |
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Role |
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Link |
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Name |
野口, 正人
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Kana |
ノグチ, マサト
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Romanization |
Noguchi, Masato
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Affiliation |
(株)情報通信総合研究所マーケティング・ソリューション研究グループ主席研究員
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Affiliation (Translated) |
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Role |
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Link |
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Edition |
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Place |
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Publisher |
Name |
慶應義塾経済学会
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Kana |
ケイオウ ギジュク ケイザイ ガッカイ
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Romanization |
Keio gijuku keizai gakkai
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Date |
Issued (from:yyyy) |
2011
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Issued (to:yyyy) |
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Created (yyyy-mm-dd) |
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Updated (yyyy-mm-dd) |
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Captured (yyyy-mm-dd) |
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Physical description |
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Source Title |
Name |
三田学会雑誌
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Name (Translated) |
Keio journal of economics
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Volume |
104
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Issue |
3
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Year |
2011
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Month |
10
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Start page |
467(115)
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End page |
481(129)
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII Article ID |
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Ichushi ID |
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Other ID |
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Doctoral dissertation |
Dissertation Number |
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Date of granted |
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Degree name |
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Degree grantor |
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Abstract |
本稿は, webアンケート調査から得られたデータにコンジョイント分析を適用することによって, 我が国の携帯電話利用者が, 垂直統合型の携帯電話サービスと水平分離型の携帯電話サービスのどちらのサービス提供形態を選好するのかについて実証的に検証した。垂直統合型サービスと水平分離型サービスに対する消費者の支払意思額(WTP)を推計した結果, 前者のWTPが後者のWTPを上回っていること, また年代が上がるほど垂直統合型サービスに対するWTPが高まることが明らかとなった。
This study applies conjoint analysis to data obtained from a web-based survey to empirically verify the type of service provision form our country's mobile phone users choose, a vertically integrated mobile phone service or a horizontally separated mobile phone service.
As a result of the estimation on the amount consumers would be willing to pay (WTP) for vertically integrated mobile phone services and horizontally separated mobile phone services, it became clear that the WTP of the former exceeds that of the latter; in addition, as consumer age increases, the WTP for vertically integrated mobile phone services also increases.
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Table of contents |
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Keyword |
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NDC |
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Note |
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Language |
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Type of resource |
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Genre |
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Text version |
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Related DOI |
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Access conditions |
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Last modified date |
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Creation date |
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Registerd by |
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History |
Jun 5, 2014 | | フリーキーワード, 本文 を変更 |
Aug 4, 2015 | | 抄録, 版, 本文 を変更 |
Nov 2, 2021 | | JaLCDOI を変更 |
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Index |
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