慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AA1121824X-20070300-0067  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AA1121824X-20070300-0067.pdf
Type :application/pdf Download
Size :117.5 KB
Last updated :Apr 26, 2007
Downloads : 1359

Total downloads since Apr 26, 2007 : 1359
 
Release Date
 
Title
Title 明示される米国イメージに暗示される日本イメージ : 米国産牛肉輸入再開をめぐるニュース報道を事例として  
Kana メイジ サレル ベイコク イメージ ニ アンジ サレル ニホン イメージ : ベイコクサン ギュウニク ユニュウ サイカイ モンダイ オ メグル ニュース ホウドウ オ ジレイ トシテ  
Romanization Meiji sareru Beikoku imeji ni anji sareru Nihon imeji : Beikokusan gyuniku yunyu saikai mondai o meguru nyusu hodo o jirei toshite  
Other Title
Title An explicit image of America implied an image of Japan :How Japanese TV news reported the Japan-US conflict onAmerican beef trade?  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 大坪, 寛子  
Kana オオツボ, ヒロコ  
Romanization Otsubo, Hiroko  
Affiliation 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク メディア コミュニケーション ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku media komyunikeshon kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 2007  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name メディア・コミュニケーション : 慶応義塾大学メディア・コミュニケーション研究所紀要  
Name (Translated) Keio media communications research  
Volume  
Issue 57  
Year 2007  
Month 3  
Start page 67  
End page 82  
ISSN
13441094  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note
特集 : 外国関連報道が構築する世界像(2)
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
May 05, 2024 16:56:54  
Creation date
Apr 26, 2007 18:03:50  
Registerd by
mediacenter
 
History
 
Index
/ Public / Institute for Journalism, Media & Communication Studies / Keio media and communications research / 57 (2007)
 
Related to