慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

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AA1121824X-20040300-0005  
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Release Date
 
Title
Title 日本のテレビ広告に現れる外国イメージの動向  
Kana ニホン ノ テレビ コウコク ニ アラワレル ガイコク イメージ ノ ドウコウ  
Romanization Nihon no terebi kokoku ni arawareru gaikoku imeji no doko  
Other Title
Title  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 萩原, 滋  
Kana ハギワラ, シゲル  
Romanization Hagiwara, Shigeru  
Affiliation 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所教授  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学メディア・コミュニケーション研究所  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク メディア コミュニケーション ケンキュウジョ  
Romanization Keio gijuku daigaku media komyunikeshon kenkyujo  
Date
Issued (from:yyyy) 2004  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name メディア・コミュニケーション : 慶応義塾大学メディア・コミュニケーション研究所紀要  
Name (Translated) Keio media communications research  
Volume  
Issue 54  
Year 2004  
Month 3  
Start page 5  
End page 26  
ISSN
13441094  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
1 研究の方法
2 CM特性の検討
3 CMキャラクターの特性
4 外国要素の使用率
5 CMに登場する外国・外国人の特性
6 外国CM内容の特徴
7 結び
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Aug 05, 2019 16:29:16  
Creation date
Sep 28, 2016 09:58:12  
Registerd by
mediacenter
 
History
Aug 5, 2019    著者,目次 を変更
 
Index
/ Public / Institute for Journalism, Media & Communication Studies / Keio media and communications research / 54 (2004)
 
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