アイテムタイプ |
Article |
ID |
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プレビュー |
画像 |
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キャプション |
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本文 |
0402-0901-0500.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
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Size |
:235.1 KB
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Last updated |
:Feb 26, 2024 |
Downloads |
: 1125 |
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本文公開日 |
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タイトル |
タイトル |
Profiling Taiwanese Leisure Travelers to Japan Using a Market Segmentation Approach
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カナ |
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ローマ字 |
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別タイトル |
名前 |
マーケット・セグメンテーション技法を用いた訪日台湾レジャー観光客のプロファイリング分析
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カナ |
マーケット セグメンテーション ギホウ オ モチイタ ホウニチ タイワン レジャー カンコウキャク ノ プロファイリング ブンセキ
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ローマ字 |
maketto segumenteshon giho o mochiita honichi taiwan reja kankokyaku no purofairingu bunseki
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著者 |
名前 |
Handler, Isabell
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カナ |
ハンドラ, イザベル
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ローマ字 |
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所属 |
慶應義塾大学大学院政策・メディア研究科後期博士課程
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所属(翻訳) |
Doctoral Program, Graduate School of Media and Governance, Keio University
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役割 |
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外部リンク |
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版 |
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出版地 |
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出版者 |
名前 |
慶應義塾大学湘南藤沢学会
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カナ |
ケイオウ ギジュク ダイガク ショウナン フジサワ ガッカイ
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ローマ字 |
Keio gijuku daigaku shonan fujisawa gakkai
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日付 |
出版年(from:yyyy) |
2009
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出版年(to:yyyy) |
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作成日(yyyy-mm-dd) |
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更新日(yyyy-mm-dd) |
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記録日(yyyy-mm-dd) |
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形態 |
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上位タイトル |
名前 |
Keio SFC journal
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翻訳 |
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巻 |
9
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号 |
1
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年 |
2009
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月 |
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開始ページ |
53
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終了ページ |
63
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII論文ID |
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医中誌ID |
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その他ID |
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博士論文情報 |
学位授与番号 |
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学位授与年月日 |
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学位名 |
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学位授与機関 |
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抄録 |
In 2003 a marketing campaign to increase the number of inbound tourists was launched by the Japanese government with the aim to reduce the deficit created by the large number of outbound tourists (16.22 Mio) and the relatively small number of inbound tourists (4.77 Mio). Since then Visit Japan Campaign (VJC) has been active for several years using a quite unusual approach compared to tourism literature such as Pearce [2005], Kotler et al. [2006], Swarbrooke et al. [2007] and Dickman [1999]: Instead of including demographic characteristics, geographic location or the motivation factors of tourists, of neither leisure tourists or business travelers, in the campaign, a mass marketing strategy has been designed for achieving the above stated target. As this might constitute a major weakness of the campaign, this paper tries to give a suggestion for a customized marketing campaign using the example of Taiwanese leisure tourists, which constitute one of the most important markets for Japan. The study used questionnaires distributed to tourists from Taiwan who visited Japan for a leisure vacation during August 2007 asking them about VJC and their motivation to travel to Japan. Applying quantitative methods on the database, market segments were created which can constitute an alternative to the existing course and invite further research on this topic in the future.
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目次 |
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キーワード |
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NDC |
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言語 |
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資源タイプ |
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ジャンル |
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著者版フラグ |
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関連DOI |
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アクセス条件 |
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最終更新日 |
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作成日 |
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所有者 |
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更新履歴 |
May 14, 2010 | | コメント, フリーキーワード, 版, 本文, キーワード を変更 |
Feb 26, 2024 | | JaLCDOI,注記 注記 を変更 |
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