Item Type |
Article |
ID |
|
Preview |
Image |
|
Caption |
|
|
Full text |
KO40003001-00002015-3014.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:3.8 MB
|
Last updated |
:Nov 9, 2020 |
Downloads |
: 2811 |
Total downloads since Nov 9, 2020 : 2811
|
|
Release Date |
|
Title |
Title |
企業Webサイトデザインが消費者知覚に与える影響に関する考察 : 財タイプと消費者評価基準の関連性を手がかりに
|
Kana |
キギョウ Web サイト デザイン ガ ショウヒシャ チカク ニ アタエル エイキョウ ニ カンスル コウサツ : ザイ タイプ ト ショウヒシャ ヒョウカ キジュン ノ カンレンセイ オ テガカリ ニ
|
Romanization |
Kigyō Web saito dezain ga shōhisha chikaku ni ataeru eikyō ni kansuru kōsatsu : zai taipu to shōhisha hyōka kijun no kanrensei o tegakari ni
|
|
Other Title |
|
Creator |
Name |
粟飯原, 裕哉
|
Kana |
アイハラ, ユウヤ
|
Romanization |
Aihara, Yūya
|
Affiliation |
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
Dissertant
|
Link |
|
Name |
山本, 晶
|
Kana |
ヤマモト, ヒカル
|
Romanization |
Yamamoto, Hikaru
|
Affiliation |
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
Thesis advisor
|
Link |
|
|
Edition |
|
Place |
|
Publisher |
Name |
慶應義塾大学大学院経営管理研究科
|
Kana |
ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン ケイエイ カンリ ケンキュウカ
|
Romanization |
Keio gijuku daigaku daigakuin keiei kanri kenkyuka
|
|
Date |
Issued (from:yyyy) |
2015
|
Issued (to:yyyy) |
|
Created (yyyy-mm-dd) |
|
Updated (yyyy-mm-dd) |
|
Captured (yyyy-mm-dd) |
|
|
Physical description |
|
Source Title |
Name |
|
Name (Translated) |
|
Volume |
|
Issue |
|
Year |
|
Month |
|
Start page |
|
End page |
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII Article ID |
|
Ichushi ID |
|
Other ID |
|
Doctoral dissertation |
Dissertation Number |
|
Date of granted |
|
Degree name |
|
Degree grantor |
|
|
Abstract |
|
Table of contents |
|
Keyword |
|
NDC |
|
Note |
|
Language |
|
Type of resource |
|
Genre |
|
Text version |
|
Related DOI |
|
Access conditions |
|
Last modified date |
|
Creation date |
|
Registerd by |
|
History |
Sep 3, 2019 | | タイトル ローマ字,著者 ローマ字,版 を変更 |
Nov 9, 2020 | | Note を変更 |
|
|
Index |
|
Related to |
|