慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
2017000001-20170047  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
2017000001-20170047.pdf
Type :application/pdf Download
Size :98.7 KB
Last updated :Jul 29, 2019
Downloads : 320

Total downloads since Jul 29, 2019 : 320
 
Release Date
 
Title
Title 南シナ海(パラセル諸島・スプラトリー諸島)認識に関する歴史地理学的研究  
Kana ミナミシナカイ (パラセル ショトウ・スプラトリー ショトウ) ニンシキ ニ カンスル レキシ チリガクテキ ケンキュウ  
Romanization Minamishinakai (Paraseru shotō Supuratorī shotō) ninshiki ni kansuru rekishi chirigakuteki kenkyū  
Other Title
Title Changing perceptions of the South China Sea : an analysis of mapping patterns  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 嶋尾, 稔  
Kana シマオ, ミノル  
Romanization Shimao, Minoru  
Affiliation 慶應義塾大学言語文化研究所教授  
Affiliation (Translated)  
Role Research team head  
Link  
Edition
 
Place
 
Publisher
Name 慶應義塾大学  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク  
Romanization Keiō gijuku daigaku  
Date
Issued (from:yyyy) 2018  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
1 pdf  
Source Title
Name 学事振興資金研究成果実績報告書  
Name (Translated)  
Volume  
Issue  
Year 2017  
Month  
Start page  
End page  
ISSN
 
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract
本研究計画では, 南シナ海に関する地理的認識の変遷を追うために, 各種の地図を精査・トレースして諸パターンを抽出・分析する予定であったが, 作業が滞り所期の結果を得られなかったので, 資金を返金することとした。
I could not finish this research project within the fiscal year.
 
Table of contents

 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
日本語  

英語  
Type of resource
text  
Genre
Research Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Jul 29, 2019 10:29:45  
Creation date
Feb 21, 2019 13:07:27  
Registerd by
mediacenter
 
History
Feb 21, 2019    インデックス を変更
Jul 29, 2019    著者,上位タイトル 名前,抄録 内容 を変更
 
Index
/ Public / Internal Research Fund / Keio Gijuku Academic Development Funds Report / Academic year 2017
 
Related to