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icon_article 表紙


三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 )
icon_article 髙橋郁夫教授[肖像]


三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 )
icon_article 髙橋郁夫教授退任記念号発刊にあたって

岡本, 大輔
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 )
icon_article 目次


三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 )
icon_article 英文目次


三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 )
icon_article マーケティングの研究教育を振り返って
Reflecting on my research and education in marketing

髙橋, 郁夫
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 1 - 14
icon_article 仏教寺院は生き残れるのか
Can Buddhist temples survive in Japan?

中島, 隆信
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 15 - 27
icon_article 「社会」科学者の社会的責任
Social responsibility of "social" scientists

濱岡, 豊
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 29 - 74
icon_article 純粋持株会社の収益の源泉と資産所有状況
Revenue and assets management in holding companies

園田, 智昭
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 75 - 81
icon_article これからの日本人
The Japanese of the future

佐藤, 和
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 83 - 98
icon_article コロナ前後での消費者の生活変化
Changes in consumers' lives before and after Covid-19

清水, 聰
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 99 - 115
icon_article 消費者の製品評価に与える広告音楽の効果 : 制御焦点理論による新曲 vs. 定番曲の検討
Effects of music in advertising on brand evaluation : an examination of new vs. standard songs using regulatory focus theory

小野, 晃典 , 小野, 雅琴
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 117 - 131
icon_article 消費者の選択行動モデルにおける最近の展開
Recent developments in consumer choice modeling

里村, 卓也
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 133 - 143
icon_article コア顧客はブランドの垂直的ライン拡張をどのように評価するのか?
How do core customers evaluate vertical line extensions?

白井, 美由里
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 145 - 158
icon_article パッケージデザインと商品陳列特性にみる消費者の商品選別プロセス
Renewed package design effect on Japanese consumers' attention and purchase decision-making process

森吉, 直子
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 159 - 173
icon_article 購買履歴に応じた価格差別戦略 : 水平的製品差別化の2期間モデル
Price discrimination according to purchasing history : two period model with horizontal product differentiation

鄭, 潤澈
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 175 - 193
icon_article ビッグデータの4Vが企業成果に及ぼす影響
The 4Vs of big data and firm performance

髙田, 英亮
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 195 - 206
icon_article 属性評価, 製品評価, 製品選択に関わるサイクル
The cycle of attribute evaluations, product evaluations, and product selection

近藤, 浩之
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 207 - 224
icon_article オムニチャネルにおけるBOPIS (buy online pick-up in store) : 既存研究の現状と今後の課題
Omnichannel retailing realized through BOPIS (buy online pick-up in store)

小野, 裕二
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 225 - 244
icon_article 製造業者による卸売統合と2つの新制度派アプローチ : 取引費用論と組織能力論
On two new institutional approaches to manufacturers' wholesale integration : transaction cost theory and organizational capability theory

久保, 知一
三田商学研究. 66, 3 ( 2023 . 8 ) ,p. 245 - 256
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