|
表紙
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) |
|
|
|
|
|
目次
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) |
|
|
|
英文目次
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) |
|
|
|
マーケティングの研究教育を振り返って
Reflecting on my research and education in marketing
髙橋, 郁夫
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 1
-
14
|
|
|
|
仏教寺院は生き残れるのか
Can Buddhist temples survive in Japan?
中島, 隆信
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 15
-
27
|
|
|
|
「社会」科学者の社会的責任
Social responsibility of "social" scientists
濱岡, 豊
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 29
-
74
|
|
|
|
純粋持株会社の収益の源泉と資産所有状況
Revenue and assets management in holding companies
園田, 智昭
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 75
-
81
|
|
|
|
これからの日本人
The Japanese of the future
佐藤, 和
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 83
-
98
|
|
|
|
コロナ前後での消費者の生活変化
Changes in consumers' lives before and after Covid-19
清水, 聰
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 99
-
115
|
|
|
|
消費者の製品評価に与える広告音楽の効果 : 制御焦点理論による新曲 vs. 定番曲の検討
Effects of music in advertising on brand evaluation : an examination of new vs. standard songs using regulatory focus theory
小野, 晃典
,
小野, 雅琴
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 117
-
131
|
|
|
|
消費者の選択行動モデルにおける最近の展開
Recent developments in consumer choice modeling
里村, 卓也
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 133
-
143
|
|
|
|
|
パッケージデザインと商品陳列特性にみる消費者の商品選別プロセス
Renewed package design effect on Japanese consumers' attention and purchase decision-making process
森吉, 直子
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 159
-
173
|
|
|
|
購買履歴に応じた価格差別戦略 : 水平的製品差別化の2期間モデル
Price discrimination according to purchasing history : two period model with horizontal product differentiation
鄭, 潤澈
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 175
-
193
|
|
|
|
ビッグデータの4Vが企業成果に及ぼす影響
The 4Vs of big data and firm performance
髙田, 英亮
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 195
-
206
|
|
|
|
属性評価, 製品評価, 製品選択に関わるサイクル
The cycle of attribute evaluations, product evaluations, and product selection
近藤, 浩之
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 207
-
224
|
|
|
|
|
製造業者による卸売統合と2つの新制度派アプローチ : 取引費用論と組織能力論
On two new institutional approaches to manufacturers' wholesale integration : transaction cost theory and organizational capability theory
久保, 知一
三田商学研究.
66,
3
(
2023
.
8
) ,p. 245
-
256
|
|
|