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三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 )
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三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 )
icon_article 清水猛教授退任記念号発刊にあたって

桜本, 光
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 )
icon_article 目次


三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 )
icon_article 退任記念講演 私とマーケティング
My life and marketing research works

清水, 猛
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 1 - 8
icon_article 消費者知識と情報探索
Consumer knowledge and information search

小野, 晃典
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 9 - 22
icon_article 共進化マーケティング : 消費者が開発する時代におけるマーケティング
Coevolutionary marketing

濱岡, 豊
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 23 - 36
icon_article チェコスロバキアにおけるバウチャー方式民営化の構造と問題点
Selected issues of voucher-privatization in Czechoslovakia

赤川, 元章
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 37 - 65
icon_article 「調整期」における商業観と中国体制改革
Two views concerning commerce in ‘readjustment period’ and China's economic reforms

唐木, 圀和
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 67 - 82
icon_article マーケティング実践における理論の役割
The role of theories in marketing practice

樫原, 正勝
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 83 - 112
icon_article 消費者の情報処理プロセスと外部情報の研究
An empirical analysis of an information processing and external information

清水, 聰
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 113 - 127
icon_article マーケティングにおける交換の性質の再吟味 : マーケティング研究及び消費者行動研究への示唆
Re-examination of the nature of exchange in marketing transactions

近藤, 浩之
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 129 - 139
icon_article 海外進出を促進する小売企業の主体的要因 : 中国小売市場における外資企業を事例にして
Firms' subjective determinants for entering overseas retail markets

方, 斌
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 141 - 160
icon_article 売場面積規模別に捉えた小売構造における変化の分析と考察
The examination of changes in the retail structure by class of sales floor space

峰尾, 美也子
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 161 - 176
icon_article 価格に対する消費者情報処理の考察
A review of information processing of price

青木, 道代
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 177 - 193
icon_article 2つの組織能力とマーケティング戦略 : 日本企業のレント創出メカニズムの実証分析
Two organizational capabilities and marketing strategy

久保, 知一
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 195 - 214
icon_article 小売店舗密度の地域間変動 : 既存研究のレビューと今後の研究課題の提示
Theoretical research on the structural change in the density of retail shops

小野, 裕二
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 215 - 228
icon_article 小売マーケティング成果と買物行動
Retail marketing performance and consumer shopping behavior

高橋, 郁夫
三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 229 - 245
icon_article 清水猛教授略歴および業績目録


三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 ) ,p. 247 - 250
icon_article 奥付


三田商学研究. 47, 3 ( 2004 . 8 )
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