|
表紙
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) |
|
|
|
目次
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) |
|
|
|
|
|
中国経済近代化政策における国内商業の役割について(商学部創立25周年記念号(2))
The Role of the Domestic Trade Policy in China's Economic Modernization(<Special Issue>Commemorating the Twenty-Fifth Anniversary 2)
唐木, 圀和
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) ,p. 163
-
178
|
|
|
|
発展途上諸国における投資プロジェクトの評価分析と計算為替相場(商学部創立25周年記念号(2))
The Project Evaluation and the Shadow Exchange Rate in Less Developed Countries(<Special Issue>Commemorating the Twenty-Fifth Anniversary 2)
福島, 義久
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) ,p. 179
-
195
|
|
|
|
|
地域特性と小売流通(商学部創立25周年記念号(2))
Market Structure and Labour Productivity(<Special Issue>Commemorating the Twenty-Fifth Anniversary 2)
清水, 猛
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) ,p. 214
-
227
|
|
|
|
|
|
消費者行動研究への新視点(商学部創立25周年記念号(2))
New Approach to Consumer Research(<Special Issue>Commemorating the Twenty-Fifth Anniversary 2)
斎藤, 通貴
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) ,p. 264
-
274
|
|
|
|
|
医薬品産業の市場特性と競争に関する一考察(商学部創立25周年記念号(2))
The Market Characteristics and the Competitive Behavior in the Ethical Drug Industry(<Special Issue>Commemorating the Twenty-Fifth Anniversary 2)
片岡, 一郎
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) ,p. 289
-
304
|
|
|
|
購買行動に対する多次元的アプローチ(商学部創立25周年記念号(2))
A Multidimensional Approach to Buying Behavior(<Special Issue>Commemorating the Twenty-Fifth Anniversary 2)
小川, 純生
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) ,p. 305
-
319
|
|
|
|
|
|
商学会委員
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) |
|
|
|
奥付
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) |
|
|
|
裏表紙
三田商学研究.
25,
2
(
1982
.
6
) |
|
|
|