アイテムタイプ |
Article |
ID |
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プレビュー |
画像 |
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キャプション |
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本文 |
KO50001004-00080028-0001.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
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Size |
:1.2 MB
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Last updated |
:Oct 16, 2014 |
Downloads |
: 374 |
Total downloads since Oct 16, 2014 : 374
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本文公開日 |
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タイトル |
タイトル |
Experimental study on pneumafil (II)
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カナ |
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ローマ字 |
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別タイトル |
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著者 |
名前 |
渡部, 一郎
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カナ |
ワタナベ, イチロウ
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ローマ字 |
Watanabe, Ichiro
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所属 |
Professor at Keio University
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所属(翻訳) |
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役割 |
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外部リンク |
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名前 |
麻生, 和雄
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カナ |
アソウ, カズオ
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ローマ字 |
Aso, Kazuo
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所属 |
Engineer at Tokyo Hatsudoki Co.
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所属(翻訳) |
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役割 |
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外部リンク |
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名前 |
井上, 辰次郎
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カナ |
イノウエ, タツジロウ
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ローマ字 |
Inoue, Tatsujiro
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所属 |
Engineer at Tokyo Toyoda Automobile Co.
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所属(翻訳) |
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役割 |
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外部リンク |
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名前 |
小島, 恭二
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カナ |
コジマ, キョウジ
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ローマ字 |
Kojima, Kyoji
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所属 |
Engineer at Japan Aircraft Maintenance Co.
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所属(翻訳) |
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役割 |
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外部リンク |
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版 |
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出版地 |
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出版者 |
名前 |
慶應義塾大学藤原記念工学部
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カナ |
ケイオウ ギジュク ダイガク フジワラ キネン コウガクブ
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ローマ字 |
Keio gijuku daigaku Fujiwara kinen kogakubu
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日付 |
出版年(from:yyyy) |
1955
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出版年(to:yyyy) |
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作成日(yyyy-mm-dd) |
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更新日(yyyy-mm-dd) |
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記録日(yyyy-mm-dd) |
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形態 |
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上位タイトル |
名前 |
Proceedings of the Fujihara Memorial Faculty of Engineering Keio University
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翻訳 |
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巻 |
8
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号 |
28
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年 |
1955
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月 |
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開始ページ |
1(1)
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終了ページ |
6(6)
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII論文ID |
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医中誌ID |
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その他ID |
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博士論文情報 |
学位授与番号 |
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学位授与年月日 |
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学位名 |
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学位授与機関 |
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抄録 |
Studies on the two types of pneumafils, i. e. the pneumafil fitted with a pipe of variable cross-sectional area with holes of constant diameters, and a pipe of constant cross-sectional area with holes of variable diameters, were conducted previously by the present authors for the case of three holes to find the fair coincidence of the theoretical results with experimental one. In this paper, the pneumafils having six holes were examined experimentally, and it was found that the formulae derived theoretically in the first report should be corrected slightly. It is conceivable that these deviations are due to the fact that the theoretical derivations were based on simple assumptions, neglecting the frictional losses and the shock losses.
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目次 |
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キーワード |
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NDC |
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注記 |
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言語 |
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資源タイプ |
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ジャンル |
Departmental Bulletin Paper
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著者版フラグ |
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関連DOI |
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アクセス条件 |
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最終更新日 |
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作成日 |
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所有者 |
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関連アイテム |
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