Item Type |
Article |
ID |
|
Preview |
Image |
|
Caption |
|
|
Full text |
KO40003001-00002012-2738.pdf
Type |
:application/pdf |
Download
|
Size |
:411.0 KB
|
Last updated |
:Sep 14, 2021 |
Downloads |
: 1685 |
Total downloads since Sep 14, 2021 : 1685
|
|
Release Date |
|
Title |
Title |
B to B取引における営業担当者の能力が信頼関係形成に与える影響 : リレーションシップ・マーケティング・パラダイムによる考察
|
Kana |
B to B トリヒキ ニ オケル エイギョウ タントウシャ ノ ノウリョク ガ シンライ カンケイ ケイセイ ニ アタエル エイキョウ : リレーションシップ・マーケティング・パラダイム ニ ヨル コウサツ
|
Romanization |
B to B torihiki ni okeru eigyo tantosha no noryoku ga shinrai kankei keisei ni ataeru eikyo : Rireshonshippu maketingu paradaimu ni yoru kosatsu
|
|
Other Title |
|
Creator |
Name |
大塲, 修祐
|
Kana |
オオバ, シュウスケ
|
Romanization |
Oba, Shusuke
|
Affiliation |
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
Dissertant
|
Link |
|
Name |
余田, 拓郎
|
Kana |
ヨダ, タクロウ
|
Romanization |
Yoda, Takuro
|
Affiliation |
|
Affiliation (Translated) |
|
Role |
Thesis advisor
|
Link |
|
|
Edition |
|
Place |
|
Publisher |
Name |
慶應義塾大学大学院経営管理研究科
|
Kana |
ケイオウ ギジュク ダイガク ダイガクイン ケイエイ カンリ ケンキュウカ
|
Romanization |
Keio gijuku daigaku daigakuin keiei kanri kenkyuka
|
|
Date |
Issued (from:yyyy) |
2012
|
Issued (to:yyyy) |
|
Created (yyyy-mm-dd) |
|
Updated (yyyy-mm-dd) |
|
Captured (yyyy-mm-dd) |
|
|
Physical description |
|
Source Title |
Name |
|
Name (Translated) |
|
Volume |
|
Issue |
|
Year |
|
Month |
|
Start page |
|
End page |
|
|
ISSN |
|
ISBN |
|
DOI |
|
URI |
|
JaLCDOI |
|
NII Article ID |
|
Ichushi ID |
|
Other ID |
|
Doctoral dissertation |
Dissertation Number |
|
Date of granted |
|
Degree name |
|
Degree grantor |
|
|
Abstract |
|
Table of contents |
|
Keyword |
|
NDC |
|
Note |
|
Language |
|
Type of resource |
|
Genre |
|
Text version |
|
Related DOI |
|
Access conditions |
|
Last modified date |
|
Creation date |
|
Registerd by |
|
History |
|
Index |
|
Related to |
|