アイテムタイプ |
Article |
ID |
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プレビュー |
画像 |
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キャプション |
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本文 |
KAKEN_26380572seika.pdf
Type |
:application/pdf |
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Size |
:86.8 KB
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Last updated |
:Sep 4, 2019 |
Downloads |
: 1093 |
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本文公開日 |
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タイトル |
タイトル |
消費者のエンゲージメント行動を促すメカニズム
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カナ |
ショウヒシャ ノ エンゲージメント コウドウ オ ウナガス メカニズム
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ローマ字 |
Shōhisha no engējimento kōdō o unagasu mekanizumu
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別タイトル |
名前 |
Understanding customer engagement behavior
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カナ |
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ローマ字 |
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著者 |
名前 |
山本, 晶
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カナ |
ヤマモト, ヒカル
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ローマ字 |
Yamamoto, Hikaru
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所属 |
慶應義塾大学・経営管理研究科・准教授
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所属(翻訳) |
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役割 |
Research team head
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外部リンク |
科研費研究者番号 : 80376574
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名前 |
松村, 真宏
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カナ |
マツムラ, ナオヒロ
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ローマ字 |
Matsumura, Naohiro
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所属 |
大阪大学・経済学研究科・准教授
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所属(翻訳) |
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役割 |
Research team member
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外部リンク |
科研費研究者番号 : 10379159
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版 |
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出版地 |
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出版者 |
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日付 |
出版年(from:yyyy) |
2017
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出版年(to:yyyy) |
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作成日(yyyy-mm-dd) |
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更新日(yyyy-mm-dd) |
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記録日(yyyy-mm-dd) |
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形態 |
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上位タイトル |
名前 |
科学研究費補助金研究成果報告書
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翻訳 |
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巻 |
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号 |
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年 |
2016
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月 |
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開始ページ |
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終了ページ |
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ISSN |
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ISBN |
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DOI |
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URI |
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JaLCDOI |
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NII論文ID |
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医中誌ID |
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その他ID |
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博士論文情報 |
学位授与番号 |
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学位授与年月日 |
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学位名 |
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学位授与機関 |
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抄録 |
本研究の目的は, 消費者のエンゲージメント行動を促すメカニズムを解明することである。そのために, (1) インターネット上におけるエンゲージメント行動の解明と促進要因の同定, (2) オフラインの実店舗におけるショッパーインサイトの解明と店舗内エンゲージメント行動の決定要因の同定, を行った。(1)についてはSNSサイトのユーザーの行動履歴データを用いて, エンゲージメント行動の諸側面の解明と, その発生メカニズムを明らかにした。(2)についてはスーパーマーケットにて実験を実施し, エンゲージメント行動を促進する要因についての仮説の検証を行った。
The aim of this research to understand the mechanism of customer engagement behavior in online and offline environment. Customer engagement behavior is defined as customer's behavioral manifestations that have a brand or firm focus, beyond purchase, resulting from motivational drivers. To get deeper insight into engagement behavior in online environment, we identified various components of engagement behavior and calculated engagement value of users in mobile SNS. Past research suggests that engagement value is a combination of different aspects of customer behavior. Using the dataset provided by mobile social networking site, we calculate three components of customer engagement value. Also, we identified the relationships between different components of engagement value. For the engagement behavior in offline environment, we conducted experiment in supermarket to understand the drivers to enhance engagement behavior.
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目次 |
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キーワード |
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NDC |
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注記 |
研究種目 : 基盤研究(C)(一般)
研究期間 : 2014~2016
課題番号 : 26380572
研究分野 : マーケティング
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言語 |
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資源タイプ |
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ジャンル |
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著者版フラグ |
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関連DOI |
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アクセス条件 |
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最終更新日 |
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作成日 |
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所有者 |
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更新履歴 |
Sep 4, 2019 | | タイトル ローマ字,著者 著者ID,著者版フラグ を変更 |
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関連アイテム |
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