慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)

Home  »»  Listing item  »»  Detail

Detail

Item Type Article
ID
AN10032394-20221231-0127  
Preview
Image
thumbnail  
Caption  
Full text
AN10032394-20221231-0127.pdf
Type :application/pdf Download
Size :1.2 MB
Last updated :Feb 10, 2023
Downloads : 114

Total downloads since Feb 10, 2023 : 114
 
Release Date
 
Title
Title Fundamental considerations on assessing elementary school EFL learners : with special reference to Japanese classroom contexts  
Kana  
Romanization  
Other Title
Title 小学校英語教育における評価の在り方 : 教室内活動を中心に  
Kana ショウガッコウ エイゴ キョウイク ニ オケル ヒョウカ ノ アリカタ : キョウシツナイ カツドウ オ チュウシン ニ  
Romanization Shōgakkō Eigo kyōiku ni okeru hyōka no arikata : kyōshitsunai katsudō o chūshin ni  
Creator
Name 中村, 優治  
Kana ナカムラ, ユウジ  
Romanization Nakamura, Yuji  
Affiliation  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
横浜  
Publisher
Name 慶應義塾大学日吉紀要刊行委員会  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク ヒヨシ キヨウ カンコウ イインカイ  
Romanization Keiō gijuku daigaku Hiyoshi kiyō kankō iinkai  
Date
Issued (from:yyyy) 2022  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 慶應義塾大学日吉紀要. 言語・文化・コミュニケーション  
Name (Translated) Keio University Hiyoshi review. Language, culture and communication  
Volume  
Issue 54  
Year 2022  
Month  
Start page 127  
End page 133  
ISSN
09117229  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
I. Introduction
II. Theoretical issues and proposals on the assessment of young learner's English proficiency
III. Analysis of Japanese context : young learners' EFL assessment conditions in Japan mainly in light of Hughes and Hughes (2020).
IV. Conclusions
 
Keyword
 
NDC
 
Note

 
Language
英語  
Type of resource
text  
Genre
Departmental Bulletin Paper  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Feb 10, 2023 10:21:42  
Creation date
Feb 10, 2023 10:21:42  
Registerd by
mediacenter
 
History
Feb 10, 2023    インデックス を変更
 
Index
/ Public / The Hiyoshi Review / Language, culture and communication / 54 (2022)
 
Related to
 

Ranking

most accessed items
1st 731部隊と細菌戦 ... (451) 1st
2nd 新自由主義に抗す... (381)
3rd Bidet toilet use... (374)
4th Genotype-phenoty... (277)
5th 石垣島の「エコツ... (253)

most downloaded items
1st アセトアニリドの... (667) 1st
2nd 中和滴定と酸塩基... (638)
3rd Genotype-phenoty... (524)
4th 新参ファンと古参... (398)
5th Potent mouse mon... (383)

LINK

慶應義塾ホームページへ
慶應義塾大学メディアセンターデジタルコレクション
慶應義塾大学メディアセンター本部
慶應義塾研究者情報データベース