慶應義塾大学学術情報リポジトリ(KOARA)KeiO Associated Repository of Academic resources

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AN00234698-20201000-0001  
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Release Date
 
Title
Title マーケティング理論の焦点と「人間学」  
Kana マーケティング リロン ノ ショウテン ト「ニンゲンガク」  
Romanization Māketingu riron no shōten to "ningengaku"  
Other Title
Title The focus of marketing theory and "anthropology"  
Kana  
Romanization  
Creator
Name 堀越, 比呂志  
Kana ホリコシ, ヒロシ  
Romanization Horikoshi, Hiroshi  
Affiliation 慶應義塾大学商学部  
Affiliation (Translated)  
Role  
Link  
Edition
 
Place
東京  
Publisher
Name 慶應義塾大学出版会  
Kana ケイオウ ギジュク ダイガク シュッパンカイ  
Romanization Keiō gijuku daigaku shuppankai  
Date
Issued (from:yyyy) 2020  
Issued (to:yyyy)  
Created (yyyy-mm-dd)  
Updated (yyyy-mm-dd)  
Captured (yyyy-mm-dd)  
Physical description
 
Source Title
Name 三田商学研究  
Name (Translated) Mita business review  
Volume 63  
Issue 4  
Year 2020  
Month 10  
Start page 1  
End page 18  
ISSN
0544571X  
ISBN
 
DOI
URI
JaLCDOI
NII Article ID
 
Ichushi ID
 
Other ID
 
Doctoral dissertation
Dissertation Number  
Date of granted  
Degree name  
Degree grantor  
Abstract

 
Table of contents
I. はじめに
II. マーケティング研究と理論開発
III. 批判的合理主義
IV. 理論構築の方法としての社会科学方法論
V. マーケティング理論の焦点と理論構造
VI. マーケティング理論開発と「人間学」
 
Keyword
 
NDC
 
Note
堀越比呂志教授退任記念号
論文
 
Language
日本語  
Type of resource
text  
Genre
Journal Article  
Text version
publisher  
Related DOI
Access conditions

 
Last modified date
Oct 25, 2021 10:10:48  
Creation date
Jan 28, 2021 12:41:33  
Registerd by
mediacenter
 
History
Jan 28, 2021    インデックス を変更
Oct 25, 2021    Full text,Publisher Romanization,Table of contents 目次,NDC を変更
 
Index
/ Public / Faculty of Business and Commerce / Mita business review / 63 (2020) / 63(4) 202010
 
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